Autor |
Správa |
stonemen
|
|
Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
Mrkli jste už někdo do časáku Motocykl č.07, jsou tam testy na laděný výfuky, sice na velkýho bandita ne na buldu, ale zajímavý. Třeba můj favorit Ixil nic moc....
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
stonemen
|
|
Predmet príspevku: | Napísal: 14 Jún 2010, 20:55 |
|
Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
Suzuki bandit 1250/S výkon 106,4k (9530 1/min), 101nm (3700 1/min) s originál laufy.
GPR-grand prix evolution: 97,2k, 96nm!
Hashiru: 103,2k, 97nm!
Ixil-conical xtrem shorty: 95,9k, 98nm!
Streetfighter: 105,4k, 101nm!
Samozřejmě vše při obdobných otáčkách!
Nejlépe vyšel Laser-duotech: 111,1k, 103nm!
obdobně Arrow-race tec, Bos, LeoVince-evo II oval, Shark-conic.
Takže investice do laďáků může být jen opravdu investice do lepšího zvuku...
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
Zdenek Marciniszyn
|
|
Predmet príspevku: | Napísal: 15 Jún 2010, 12:04 |
|
Registrovaný: 27 Sep 2008, 21:14 Príspevky: 628
|
Citácia: Takže investice do laďáků může být jen opravdu investice do lepšího zvuku...
A vzhledu
|
|
|
|
|
break13
|
|
Predmet príspevku: | Napísal: 15 Jún 2010, 12:31 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Zdenek Marciniszyn píše: Takže investice do laďáků může být jen opravdu investice do lepšího zvuku... A vzhledu [/quote]
Nevím jestli jsem se někde jind už nezmiňoval,
ale i guru Akrapovič ve svém reklamním časopise udává zvýšení výkonu i u 150koňových biků jednotky koní
a to většinou při vyšších otáčkách než tovární.
To je ostatně logické a nemá to přidanou hodnotu přímo vlivem laďáku.
Jedinou výjimkou jsou dukny, které mají v oblasti 4500otáček uměle uškrcený výfuky kvůli homologaci
a když se to otevře, tak to stoupne výrazněji !
R.
|
|
|
|
|
Ouklend
|
|
Predmet príspevku: | Napísal: 15 Jún 2010, 17:23 |
|
moderátor
Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05 Príspevky: 1957 Bydlisko: Olomouc a okolí
|
break13 píše: Nevím jestli jsem se někde jind už nezmiňoval, ale i guru Akrapovič ve svém reklamním časopise udává zvýšení výkonu i u 150koňových biků jednotky koní a to většinou při vyšších otáčkách než tovární. To je ostatně logické a nemá to přidanou hodnotu přímo vlivem laďáku. Jedinou výjimkou jsou dukny, které mají v oblasti 4500otáček uměle uškrcený výfuky kvůli homologaci a když se to otevře, tak to stoupne výrazněji ! R.
... co je to "dukna"
|
|
|
|
|
Mirek1
|
|
Predmet príspevku: | Napísal: 15 Jún 2010, 17:58 |
|
Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2365 Bydlisko: Haná
|
motorka dvouválcová do ,,V,, Ducati
|
|
|
|
|
Ouklend
|
|
Predmet príspevku: | Napísal: 15 Jún 2010, 18:16 |
|
moderátor
Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05 Príspevky: 1957 Bydlisko: Olomouc a okolí
|
díky za vysvětlení. tenhle slang mi jaksik unikl ...
|
|
|
|
|
bikerman
|
|
Predmet príspevku: | Napísal: 16 Jún 2010, 07:36 |
|
Registrovaný: 12 Dec 2009, 14:53 Príspevky: 710 Bydlisko: USTI NAD LABEM-Chlumec
|
_________________ LÁSKA NA PRVNÍ POHLED - LÁSKA NA CELÝ ŽIVOT
|
|
|
|
|
Mirek1
|
|
Predmet príspevku: | Napísal: 16 Jún 2010, 15:13 |
|
Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2365 Bydlisko: Haná
|
Ještě máte co dohánět,začínající motorkáři zase takový rébus to nebyl.
Je vidět,že Brejk o motorkách už něco ví
.........když chcete teda tu srandu
|
|
|
|
|
break13
|
|
Predmet príspevku: | Napísal: 16 Jún 2010, 15:37 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Jo ale abych nebyl furt jen vysazenej proti laďákům,
tak aspoň akrapy, především ty nejdražší někdy dost výrazně sníží hmotnost.
U jedný Kavy to dělá 15kg a u PORSCHE Carrera jsou jeho výfuky o 50kg lehčí
R.
|
|
|
|
|
bikerman
|
|
Predmet príspevku: | Napísal: 16 Jún 2010, 17:32 |
|
Registrovaný: 12 Dec 2009, 14:53 Príspevky: 710 Bydlisko: USTI NAD LABEM-Chlumec
|
Mirek1 píše: Ještě máte co dohánět,začínající motorkáři zase takový rébus to nebyl. Je vidět,že Brejk o motorkách už něco ví .........když chcete teda tu srandu
Ještě že tě tu máme mi začátečníci
Doufám že jedeš na sraz
_________________ LÁSKA NA PRVNÍ POHLED - LÁSKA NA CELÝ ŽIVOT
|
|
|
|
|
Mirek1
|
|
Predmet príspevku: | Napísal: 16 Jún 2010, 18:54 |
|
Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2365 Bydlisko: Haná
|
Ano,ale neprzněme tady vlákno o laufech.
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
|
Predmet príspevku: | Napísal: 18 Jún 2010, 21:27 |
|
Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 879 Bydlisko: Hradec Králové
|
Neházejme flintu do žita: Banďour je moderní stříkačka, vyvinutá komplet i s výfukama.
Bulldog je prehistorickej motor, jeho homologace byla podmíněná spoustou kompromisů (viz zarážky na šoupátka karbecu, utlumený výfuky atd...). Přiznávám že na brzdu jsem se ještě nedostal, ale o důvod víc tam jít
_________________ '03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice
|
|
|
|
|
stonemen
|
|
Predmet príspevku: | Napísal: 20 Jún 2010, 19:01 |
|
Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
cafe-racer píše: Neházejme flintu do žita: Banďour je moderní stříkačka, vyvinutá komplet i s výfukama. Bulldog je prehistorickej motor, jeho homologace byla podmíněná spoustou kompromisů (viz zarážky na šoupátka karbecu, utlumený výfuky atd...). Přiznávám že na brzdu jsem se ještě nedostal, ale o důvod víc tam jít
Neházím, naděje umírá poslední... Tak pak hoď info...
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
|