Yamaha BT 1100 Bulldog http://www.yamaha-bulldog.sk/ |
|
Laděný výfuky vs. výkon http://www.yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=4&t=589 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | stonemen [ 14 Jún 2010, 12:21 ] |
Predmet príspevku: | Laděný výfuky vs. výkon |
Mrkli jste už někdo do časáku Motocykl č.07, jsou tam testy na laděný výfuky, sice na velkýho bandita ne na buldu, ale zajímavý. Třeba můj favorit Ixil nic moc.... ![]() |
Autor: | stonemen [ 14 Jún 2010, 20:55 ] |
Predmet príspevku: | |
Suzuki bandit 1250/S výkon 106,4k (9530 1/min), 101nm (3700 1/min) s originál laufy. GPR-grand prix evolution: 97,2k, 96nm! Hashiru: 103,2k, 97nm! Ixil-conical xtrem shorty: 95,9k, 98nm! Streetfighter: 105,4k, 101nm! Samozřejmě vše při obdobných otáčkách! Nejlépe vyšel Laser-duotech: 111,1k, 103nm! obdobně Arrow-race tec, Bos, LeoVince-evo II oval, Shark-conic. Takže investice do laďáků může být jen opravdu investice do lepšího zvuku... ![]() |
Autor: | Zdenek Marciniszyn [ 15 Jún 2010, 12:04 ] |
Predmet príspevku: | |
Citácia: Takže investice do laďáků může být jen opravdu investice do lepšího zvuku...
![]() A vzhledu ![]() |
Autor: | break13 [ 15 Jún 2010, 12:31 ] |
Predmet príspevku: | |
Zdenek Marciniszyn píše: Takže investice do laďáků může být jen opravdu investice do lepšího zvuku... ![]() A vzhledu ![]() Nevím jestli jsem se někde jind už nezmiňoval, ale i guru Akrapovič ve svém reklamním časopise udává zvýšení výkonu i u 150koňových biků jednotky koní a to většinou při vyšších otáčkách než tovární. To je ostatně logické a nemá to přidanou hodnotu přímo vlivem laďáku. Jedinou výjimkou jsou dukny, které mají v oblasti 4500otáček uměle uškrcený výfuky kvůli homologaci a když se to otevře, tak to stoupne výrazněji ! R. |
Autor: | Ouklend [ 15 Jún 2010, 17:23 ] |
Predmet príspevku: | |
break13 píše: Nevím jestli jsem se někde jind už nezmiňoval,
ale i guru Akrapovič ve svém reklamním časopise udává zvýšení výkonu i u 150koňových biků jednotky koní a to většinou při vyšších otáčkách než tovární. To je ostatně logické a nemá to přidanou hodnotu přímo vlivem laďáku. Jedinou výjimkou jsou dukny, které mají v oblasti 4500otáček uměle uškrcený výfuky kvůli homologaci a když se to otevře, tak to stoupne výrazněji ! R. ... co je to "dukna" ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Mirek1 [ 15 Jún 2010, 17:58 ] |
Predmet príspevku: | |
motorka dvouválcová do ,,V,, Ducati ![]() ![]() |
Autor: | Ouklend [ 15 Jún 2010, 18:16 ] |
Predmet príspevku: | |
díky za vysvětlení. tenhle slang mi jaksik unikl ... ![]() |
Autor: | bikerman [ 16 Jún 2010, 07:36 ] |
Predmet príspevku: | |
Mirek1 píše: motorka dvouválcová do ,,V,, Ducati
![]() ![]() Taky dík též jsem to nevěděl již jsem chytřejší ještě čes sváma na tomto fóru a budu nejchytřejší na světě, budu větší a ještě větší až budu největší...... ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Mirek1 [ 16 Jún 2010, 15:13 ] |
Predmet príspevku: | |
Ještě máte co dohánět,začínající motorkáři ![]() ![]() ![]() ![]() Je vidět,že Brejk o motorkách už něco ví ![]() .........když chcete teda tu srandu ![]() |
Autor: | break13 [ 16 Jún 2010, 15:37 ] |
Predmet príspevku: | |
Jo ale abych nebyl furt jen vysazenej proti laďákům, tak aspoň akrapy, především ty nejdražší někdy dost výrazně sníží hmotnost. U jedný Kavy to dělá 15kg a u PORSCHE Carrera jsou jeho výfuky o 50kg lehčí ![]() R. |
Autor: | bikerman [ 16 Jún 2010, 17:32 ] |
Predmet príspevku: | |
Mirek1 píše: Ještě máte co dohánět,začínající motorkáři
![]() ![]() ![]() ![]() Je vidět,že Brejk o motorkách už něco ví ![]() .........když chcete teda tu srandu ![]() Ještě že tě tu máme mi začátečníci ![]() ![]() ![]() Doufám že jedeš na sraz ![]() |
Autor: | Mirek1 [ 16 Jún 2010, 18:54 ] |
Predmet príspevku: | |
Ano,ale neprzněme tady vlákno o laufech. ![]() |
Autor: | cafe-racer [ 18 Jún 2010, 21:27 ] |
Predmet príspevku: | |
Neházejme flintu do žita: Banďour je moderní stříkačka, vyvinutá komplet i s výfukama. Bulldog je prehistorickej motor, jeho homologace byla podmíněná spoustou kompromisů (viz zarážky na šoupátka karbecu, utlumený výfuky atd...). Přiznávám že na brzdu jsem se ještě nedostal, ale o důvod víc tam jít ![]() |
Autor: | stonemen [ 20 Jún 2010, 19:01 ] |
Predmet príspevku: | |
cafe-racer píše: Neházejme flintu do žita: Banďour je moderní stříkačka, vyvinutá komplet i s výfukama.
Bulldog je prehistorickej motor, jeho homologace byla podmíněná spoustou kompromisů (viz zarážky na šoupátka karbecu, utlumený výfuky atd...). Přiznávám že na brzdu jsem se ještě nedostal, ale o důvod víc tam jít ![]() Neházím, naděje umírá poslední... ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |