Yamaha BT 1100 Bulldog http://www.yamaha-bulldog.sk/ |
|
zobrazenie zaradeného rýchlostného stupňa http://www.yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=4&t=513 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Peter BT [ 11 Jan 2010, 16:14 ] |
Predmet príspevku: | zobrazenie zaradeného rýchlostného stupňa |
Chlapci, máte to niekto na BT, alebo inej motorke indikátor zaradeného prevodového stupňa? Teoretické vyhlasenie - "je to totálna kravina" už poznám, teraz ma zaujímajú fakt skúsenosti ![]() |
Autor: | Zdenek Marciniszyn [ 11 Jan 2010, 19:43 ] |
Predmet príspevku: | |
Mam to na GTR, na radovem 4 valci s 6 kvalty na to hledim celkem casto,hlavne jsi nejsem jisty,jestli tam mam 5 nebo 6(overdrive). Na BT to nepotrebuju, pokud nevim ,co tam mam, kouknu na rucicky tachometru a otackomeru a podle vzajemneho uhlu hned poznam zarazeny kvalt. U petikvaltu to,myslim,ani neni zapotrebi. |
Autor: | durinkos [ 11 Jan 2010, 23:00 ] |
Predmet príspevku: | |
ja viem davat aj sestku niekolko krat za sebou bez toho aby som medzitym preradil na nizsi prevodovy stupen ![]() |
Autor: | Peter BT [ 11 Jan 2010, 23:45 ] |
Predmet príspevku: | |
durinkos píše: ja viem davat aj sestku niekolko krat za sebou bez toho aby som medzitym preradil na nizsi prevodovy stupen
![]() toto poznám ![]() ![]() horšie bolo ale párkrát pred zákrutou, keď som podradil a čakal, že to bude dvojka, a bola to jednotka. to mi stuhol úsmev ![]() ![]() |
Autor: | helmi [ 12 Jan 2010, 18:30 ] |
Predmet príspevku: | |
V Yamahe v Šali to tiež predávajú. Keď som sa vypytoval čo a ako, povedali že je to kompatibilné na viacero motocyklov, no akurát Yamaha má elektroniku tak urobenú, že to tam zatiaľ nevedia napojiť. Toto bolo ešte v lete. Možno odvtedy už zvládli montáž aj na Yamahy. Aj mne tam niekedy chýba ukazovateľ kvaltu a tiež tam často radím imaginárnu šestku. |
Autor: | NaaR [ 12 Jan 2010, 18:53 ] |
Predmet príspevku: | |
copak sestku na fazeroj sem standartne radil i za 7 .. ![]() |
Autor: | igorescu [ 22 Mar 2010, 11:25 ] |
Predmet príspevku: | |
Aj mne sa stava ze obcas radim uz aj 7 ![]() V Inchebe bolo teraz par firiem co to vyraba ale nepytal som sa ako je to s montazou na Yamahy. Ale je to o jeden dovod viac aby si nedaval pozor na cestu ![]() Chcem sa ale ako zaciatocnik opytat a nechcem zacinam na taku blbost temu, na akom prevodovom stupni resp. s akymi otackami chodite napr. cez mesto alebo dedinu? Mne na 3000 ot. strasne drkocu ventily alebo co, tak preradim vyssie a otacky mam potom na 2000 ale to jo uz pomaly volnobeh. Nechcem podradovat lebo od 3500 ot. uz robim rachot a zacinaju na mna ludia moc pozerat. |
Autor: | Peter BT [ 22 Mar 2010, 12:22 ] |
Predmet príspevku: | |
takže rýchlostné stupne Bulldog už ukazuje, kábliky sa dali vystopovať. Ale s Braňovou aprilkou majú problém, nevedia nájsť rýchlomer a otáčkomer - teda signál, samozrejme ![]() Igorescu - podĺa toho, ako chcem ísť - pohodovka cez mesto, keď sa nechystám predbiehať, len v pohode prejsť, tak na 4 (niekedy aj 5) - máš pravdu, skoro voľnobeh. Ak to vyzerá na pestrejśiu jazdu - spomaľovačky, obchádzanie áut, chodci, tak na 3 - hlavne kvôli chodcom - lepšie počujú a dajú pozor |
Autor: | helmi [ 22 Mar 2010, 20:50 ] |
Predmet príspevku: | |
To igorescu: Ako píše Peter BT, cez mesto tak na 3,4,výnimočne na 5. Ale ako píšeš, že pri 3000ot. ti drkocú ventily (predpokladaná rýchlosť 40-50 km/h) tak to nie je moc dobré. Že by sa hodila kontrola nastavenia ventilov? |
Autor: | GumaJ [ 22 Mar 2010, 21:53 ] |
Predmet príspevku: | |
I když po městě jezdím stále,tak ventily mi teda naštěstí necvrdlikaj..... ![]() Jinak po městě za3 a za4...,jo a i když jezdím teprve rok,tak mi indikace zařazené rychlosti nechybí.Když to nejede rychle podřadím.... ![]() |
Autor: | Peter BT [ 22 Mar 2010, 22:56 ] |
Predmet príspevku: | |
GumaJ píše: I když po městě jezdím stále,tak ventily mi teda naštěstí necvrdlikaj.....
![]() Jinak po městě za3 a za4...,jo a i když jezdím teprve rok,tak mi indikace zařazené rychlosti nechybí.Když to nejede rychle podřadím.... ![]() to jo, keď neťahá tak podradím, s tým problém nemám ani ja ![]() Ale keď mi druhýkrát v zákrute bloklo zadné koleso pri podradení len preto, źe som myslel, źe tam mám 5 a o dva v pohode podradím, no a ono tam bola 4, tak mi nebolo vśetko jedno. Ale je pravda, je to vec nepozornosti. dá sa to usledovať z otáčkomeru. Ale čo uź. a to cvrlikanie - teda neviem, dnes som si to vśímal, cez dedinu som iśiel 50 na 5, a bolo to v pohode, asi 1800 otáčok, len tak v pohode brumlal. Takže asi tam fakt budú rozhodené ventily |
Autor: | Mirek1 [ 23 Mar 2010, 15:46 ] |
Predmet príspevku: | |
Osobně se nedívám ani na tachometr,tak to by byla asi pro mě opravdu zbytečnost. Před zatáčkou hlavně koukám do a za zatáčku ,ne na budíky. Ale každého věc,co si na psa našroubuje. |
Autor: | igorescu [ 25 Mar 2010, 11:20 ] |
Predmet príspevku: | |
Dik za radu chalani. Asi si to dam prezriet aj ked som si dal prezriet kompletne celu motorku po kupe (pred zimou) aj s nastavovanim vsetkeho mozneho (karburatory, ventily, brzdy, filtre a pod.) Praveze na 2000 otackaj si ta motorka len tak poprdkava a ventily nepocujem. Az na 3000 pocujem vkuse cvakanie ako na starych skodovkach ked su nizke otacky. Ked pridam na 3500 tak to prestane. Proste tych 3000 sa mu nepaci ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |