Autor |
Správa |
Peter BT
|
|

administrátor stránky
Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32 Príspevky: 1351 Bydlisko: Nové Zámky
|
Chlapci, máte to niekto na BT, alebo inej motorke indikátor zaradeného prevodového stupňa?
Teoretické vyhlasenie - "je to totálna kravina" už poznám, teraz ma zaujímajú fakt skúsenosti 
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
Zdenek Marciniszyn
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 11 Jan 2010, 19:43 |
|
Registrovaný: 27 Sep 2008, 21:14 Príspevky: 628
|
Mam to na GTR, na radovem 4 valci s 6 kvalty na to hledim celkem casto,hlavne jsi nejsem jisty,jestli tam mam 5 nebo 6(overdrive). Na BT to nepotrebuju, pokud nevim ,co tam mam, kouknu na rucicky tachometru a otackomeru a podle vzajemneho uhlu hned poznam zarazeny kvalt. U petikvaltu to,myslim,ani neni zapotrebi.
|
|
|
|
|
durinkos
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 11 Jan 2010, 23:00 |
|
Registrovaný: 29 Apr 2009, 20:12 Príspevky: 118 Bydlisko: Puchov
|
ja viem davat aj sestku niekolko krat za sebou bez toho aby som medzitym preradil na nizsi prevodovy stupen 
|
|
|
|
|
Peter BT
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 11 Jan 2010, 23:45 |
|

administrátor stránky
Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32 Príspevky: 1351 Bydlisko: Nové Zámky
|
durinkos píše: ja viem davat aj sestku niekolko krat za sebou bez toho aby som medzitym preradil na nizsi prevodovy stupen 
toto poznám
horšie bolo ale párkrát pred zákrutou, keď som podradil a čakal, že to bude dvojka, a bola to jednotka. to mi stuhol úsmev  a uletela prdel 
|
|
|
|
|
helmi
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 12 Jan 2010, 18:30 |
|

Registrovaný: 01 Mar 2009, 19:01 Príspevky: 367 Bydlisko: Galanta
|
V Yamahe v Šali to tiež predávajú. Keď som sa vypytoval čo a ako, povedali že je to kompatibilné na viacero motocyklov, no akurát Yamaha má elektroniku tak urobenú, že to tam zatiaľ nevedia napojiť. Toto bolo ešte v lete. Možno odvtedy už zvládli montáž aj na Yamahy. Aj mne tam niekedy chýba ukazovateľ kvaltu a tiež tam často radím imaginárnu šestku.
_________________ Ride Free
|
|
|
|
|
NaaR
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 12 Jan 2010, 18:53 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 16:45 Príspevky: 760 Bydlisko: Skoro HK.
|
copak sestku na fazeroj sem standartne radil i za 7 ..  :D:Dale jako krome ty 6 obcs se mi u bulika nestava ze bych mel problem..
_________________ R.I.P.Rest In Pain
|
|
|
|
|
igorescu
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 22 Mar 2010, 11:25 |
|
Registrovaný: 13 Okt 2009, 12:47 Príspevky: 138 Bydlisko: Bratislava
|
Aj mne sa stava ze obcas radim uz aj 7  . Takmer vsetky Suzuki maju ukazovatele a co pocuvam tak, si to ludia pochvaluju.
V Inchebe bolo teraz par firiem co to vyraba ale nepytal som sa ako je to s montazou na Yamahy. Ale je to o jeden dovod viac aby si nedaval pozor na cestu
Chcem sa ale ako zaciatocnik opytat a nechcem zacinam na taku blbost temu, na akom prevodovom stupni resp. s akymi otackami chodite napr. cez mesto alebo dedinu?
Mne na 3000 ot. strasne drkocu ventily alebo co, tak preradim vyssie a otacky mam potom na 2000 ale to jo uz pomaly volnobeh. Nechcem podradovat lebo od 3500 ot. uz robim rachot a zacinaju na mna ludia moc pozerat.
|
|
|
|
|
Peter BT
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 22 Mar 2010, 12:22 |
|

administrátor stránky
Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32 Príspevky: 1351 Bydlisko: Nové Zámky
|
takže rýchlostné stupne Bulldog už ukazuje, kábliky sa dali vystopovať.
Ale s Braňovou aprilkou majú problém, nevedia nájsť rýchlomer a otáčkomer - teda signál, samozrejme  . Do budíkov totiž už ide len nejaký hustý zväzok z riadiacej jednotky - pravdepodobne už len zobrazovacie príkazy a palubný počítač.
Igorescu - podĺa toho, ako chcem ísť - pohodovka cez mesto, keď sa nechystám predbiehať, len v pohode prejsť, tak na 4 (niekedy aj 5) - máš pravdu, skoro voľnobeh. Ak to vyzerá na pestrejśiu jazdu - spomaľovačky, obchádzanie áut, chodci, tak na 3 - hlavne kvôli chodcom - lepšie počujú a dajú pozor
|
|
|
|
|
helmi
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 22 Mar 2010, 20:50 |
|

Registrovaný: 01 Mar 2009, 19:01 Príspevky: 367 Bydlisko: Galanta
|
To igorescu: Ako píše Peter BT, cez mesto tak na 3,4,výnimočne na 5. Ale ako píšeš, že pri 3000ot. ti drkocú ventily (predpokladaná rýchlosť 40-50 km/h) tak to nie je moc dobré. Že by sa hodila kontrola nastavenia ventilov?
_________________ Ride Free
|
|
|
|
|
GumaJ
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 22 Mar 2010, 21:53 |
|

Registrovaný: 27 Feb 2009, 10:47 Príspevky: 294 Bydlisko: Praha 8
|
I když po městě jezdím stále,tak ventily mi teda naštěstí necvrdlikaj.....
Jinak po městě za3 a za4...,jo a i když jezdím teprve rok,tak mi indikace zařazené rychlosti nechybí.Když to nejede rychle podřadím.... 
_________________ 
|
|
|
|
|
Peter BT
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 22 Mar 2010, 22:56 |
|

administrátor stránky
Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32 Príspevky: 1351 Bydlisko: Nové Zámky
|
GumaJ píše: I když po městě jezdím stále,tak ventily mi teda naštěstí necvrdlikaj..... Jinak po městě za3 a za4...,jo a i když jezdím teprve rok,tak mi indikace zařazené rychlosti nechybí.Když to nejede rychle podřadím.... 
to jo, keď neťahá tak podradím, s tým problém nemám ani ja
Ale keď mi druhýkrát v zákrute bloklo zadné koleso pri podradení len preto, źe som myslel, źe tam mám 5 a o dva v pohode podradím, no a ono tam bola 4, tak mi nebolo vśetko jedno. Ale je pravda, je to vec nepozornosti. dá sa to usledovať z otáčkomeru. Ale čo uź.
a to cvrlikanie - teda neviem, dnes som si to vśímal, cez dedinu som iśiel 50 na 5, a bolo to v pohode, asi 1800 otáčok, len tak v pohode brumlal. Takže asi tam fakt budú rozhodené ventily
|
|
|
|
|
Mirek1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 23 Mar 2010, 15:46 |
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
Osobně se nedívám ani na tachometr,tak to by byla asi pro mě opravdu zbytečnost. Před zatáčkou hlavně koukám do a za zatáčku ,ne na budíky.
Ale každého věc,co si na psa našroubuje.
|
|
|
|
|
igorescu
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 25 Mar 2010, 11:20 |
|
Registrovaný: 13 Okt 2009, 12:47 Príspevky: 138 Bydlisko: Bratislava
|
Dik za radu chalani. Asi si to dam prezriet aj ked som si dal prezriet kompletne celu motorku po kupe (pred zimou) aj s nastavovanim vsetkeho mozneho (karburatory, ventily, brzdy, filtre a pod.)
Praveze na 2000 otackaj si ta motorka len tak poprdkava a ventily nepocujem. Az na 3000 pocujem vkuse cvakanie ako na starych skodovkach ked su nizke otacky. Ked pridam na 3500 tak to prestane.
Proste tych 3000 sa mu nepaci 
|
|
|
|
|
|