Yamaha BT 1100 Bulldog http://www.yamaha-bulldog.sk/ |
|
oprava defektu http://www.yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=4&t=212 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | plyšoun [ 24 Apr 2009, 18:12 ] |
Predmet príspevku: | oprava defektu |
Chtěl jsem se zeptat jestli má někdo zkušenost s opravou malého píchance na pneu. Ujde přes noc o atm. a dneska jsem ji mršku malou našel. Když jsem byl v servisu tak říkali, že opravy jsou spíš jen na dojetí a že prý ať dám novou. Guma je jak nová a to je mě líto ji vyhodit. Co takhle nějaký ty sajrajty co se pouští dovnitř, nebo vnitřní záplata ?? Dík za info. |
Autor: | NaaR [ 24 Apr 2009, 18:31 ] |
Predmet príspevku: | |
v jakym pneuservisu si to byl ? maly diry v behounu normalne opravej..pruser je kdyz je dira z boku. jinak vetsina lidi chvali obycejny knoty. na sajrajty dovnitr zapomen. |
Autor: | miki [ 24 Apr 2009, 19:23 ] |
Predmet príspevku: | |
myslím si to samé ![]() |
Autor: | Denys [ 24 Apr 2009, 19:42 ] |
Predmet príspevku: | |
Na er5 jsem opravoval dokonce 3x a najeto 15.000 km bez problémů. |
Autor: | Mirek1 [ 24 Apr 2009, 20:05 ] |
Predmet príspevku: | |
přesně tak,vrtákem mi tam udělal ještě větčí díru,vzal knotek,ještě ho napmočil do nějakého modrého lepidla,šupl ho tam,dofoukl kolo a hned jsem jel.Asi 5 min. práce ![]() |
Autor: | plyšoun [ 24 Apr 2009, 20:17 ] |
Predmet príspevku: | |
Díky, mluvil jsem se sousedem a (což jsem nevěděl) bývalým pneuservisákem a taky mě řekl že to bude o.k. a akorát mě varoval před tím servisem kde jsem předtím byl:) Jo líná huba .... |
Autor: | cafe-racer [ 25 Apr 2009, 20:39 ] |
Predmet príspevku: | |
Vozím s sebou tohle: http://www.louis.de/_203aaf924bd294a57b ... &anzeige=0 Už jsem to i používal a není to zlé. |
Autor: | break13 [ 19 Júl 2010, 16:27 ] |
Predmet príspevku: | |
Tak se musím podělit o zkušenosti a rady odborníka s lepením píchlé gumy. Je to sice o auto gumě, ale systém je naprosto stejný. Na jaře jsem potřeboval konečně opravit hřebíkem píchlou letní gumu a tak jsem měl ještě před přezutím na letní obutí klid na to si vyzkoušet opravu knotem. "Vyvrtání" vyčištění díry je před opravou nutné ale současně i dost pracné. Ještě pracnější je ale provlečení knotu . Musí se dobře potřít lepidlem a značnou silou šídlem zarazit, zbytek na úroveň vzorku odříznout . Velmi důležité je vědět, že ty běžně prodávané (barvou i tvarem podobné hovnu) jsou opravdu jen na dojetí. Po 3000km mi začala guma najednou ucházet a ukázalo se že knotem. Gumař ten starý lehce vytrhl a zalepil jiný, hladký černý . Ty jsou definitivní a vydrží, bohužel ale prý rychleji stárnou(nedají se dlouho vozit) a pak se již nedají použít. Jako naprosto nevhodné popsal spreje s tekutým kaučukem, Prý jsou vhodné opravdu jen na dojetí a gumu částečně naleptají a ta se dá jen velmi těžko a spolehlivě zalepit. V zahraničí se dokonce gumy s indexem 210km/h a výše ani lepit nesmějí , prostě jdou do popelnice ![]() R. |
Autor: | break13 [ 27 Jún 2012, 16:42 ] |
Predmet príspevku: | |
Takže jsem pro jistotu píchnul před srazem zadní gumu Bulíka. Lepil jsem to zase tím hovnovým knotem z obchodu. Tentokrát to bylo trochu lehčí než ta autová guma, nedělal jsem to na ulici a dal jsem si záležet, nicméně i s přípravou to taky dalo skoro hodinu. Mám najeto už 300km a zatím drží na 100%. Pozitivní je i to, že to lepení je menší a skladnější než ten sprej . Takže doporučuji, ale nejlepší je to dělat doma v garáži, měl jsem to štěstí, že hřebík udržel tlak 3dny. R. |
Autor: | break13 [ 03 Okt 2012, 10:38 ] |
Predmet príspevku: | |
Tak po dalších stovkách kilometrů to začalo lehce utíkat, (tak za týden na 0,5atm - dofukovat jsem musel obden). Podle doporučení jsem si to nechal opravit lepším knotem no a teď je to vše v ólrajtu. Koupil jsem si od gumaře ty lepší knoty a jsem v pohodě ![]() R. |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |