Autor |
Správa |
Zajda1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 13 Sep 2009, 19:25 |
|

Registrovaný: 28 Dec 2008, 20:35 Príspevky: 1474
|
Četl jsem na GSX foru že nejlepší než Dunlop Roadsmart jsou BT021. Aspoň soudí podle životnosti na GSXu. Sám ji tam mám a jsem maximálně spokojenej. Dunlop Roadsmart vydží na gsx max 6000km. BT021 až 10tis km. Na bullíkovi by BT021 musela vydržet 15tis km a vejš. Jel jsem na sraz v lijáku a celou cestu ve vodě a ani jednou neustřelila. Mám na ní najeto osobně 2800 km a musím říct že i ve velkém náklonu drží jak přibytá. Mám ji sjetou až na hranu 
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
Peter BT
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 13 Sep 2009, 20:12 |
|

administrátor stránky
Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32 Príspevky: 1351 Bydlisko: Nové Zámky
|
No neviem, zajdo, osobnú skúsenosť s BT nemám, ale čo som čítal, bolo tam viac mínusov ako plusov. V plusoch bola životnosť, ale vraj sú tvrdé ako na traktor. Ale dávam len tak ako som kúpil. V každom prípade na životnosť sa nikto nesťažoval, ale životnosť je pre mňa na moto pneu to menej podstatné
|
|
|
|
|
Zajda1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 13 Sep 2009, 21:28 |
|

Registrovaný: 28 Dec 2008, 20:35 Príspevky: 1474
|
Peter BT píše: No neviem, zajdo, osobnú skúsenosť s BT nemám, ale čo som čítal, bolo tam viac mínusov ako plusov. V plusoch bola životnosť, ale vraj sú tvrdé ako na traktor. Ale dávam len tak ako som kúpil. V každom prípade na životnosť sa nikto nesťažoval, ale životnosť je pre mňa na moto pneu to menej podstatné
Asi je to věc názoru a uživatele. Na gsxo to doporučuje nejvíc lidí. Já jsem spokojenej, zatím. Tvrdá je dost. Jedině kdy mě vadí její tvrdost je ta, že než se zahřeje. Jinak je v poho. Taky asi záleží na motorce na kterou se to dává. Jelikož gsx je váhově stejný jak bullda, tak jsem si myslel že by to taky nebylo špatný to tam dát.
|
|
|
|
|
Pjotr
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 14 Sep 2009, 06:52 |
|

Registrovaný: 25 Mar 2009, 18:40 Príspevky: 482 Bydlisko: podkrkonoší
|
Peter BT píše: tak to napíš, ako sa ti pozdávajú. Kamarát na CBF1000 ich má túto sezónu a chváli ich. A to jazdí dosť divočinu. Takže som zvedavý, aké je to na bulíkovi
Dunlop Roadsmart: Maximální spokojenost, jak jsem psal nahoře. Na jaře tam jdou znovu.
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 14 Sep 2009, 10:31 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Peter BT píše: No neviem, zajdo, osobnú skúsenosť s BT nemám, ale čo som čítal, bolo tam viac mínusov ako plusov. V plusoch bola životnosť, ale vraj sú tvrdé ako na traktor. Ale dávam len tak ako som kúpil. V každom prípade na životnosť sa nikto nesťažoval, ale životnosť je pre mňa na moto pneu to menej podstatné
Před měsícem jsem vyhodil přední BT020 a byla dost děsná:
najeto víc jak 7000 já (koupil jsem to už s jetými gumami), ale byla ojetá hranatě a guma byla jako zpuchřelá s drobnými trhlinami !
v podélném směru byla zubatá a to dost, vysvětlením může být moje dost ostré brzdění na předek, podvozek je OK.
Jízdně v zatáčkách nejistý pocit , takže již nikdy více!!!
Nasadil jsem Metzeler Z6 radial steel a lépěji to jde do náklonu a v testech vychází nejlepší na mokro.
Jediné mínus je , že na nezpevněných vozovkách to neskutečně mlátí s řidítkama
Na zadku dojíždím taky BT020 (taky víc jak 7000)a tam je pěkně do kulata a guma je v pohodě měkká a bez trhlin.
Na konci sezóny dostane zasloužený burnout a v garáži už na její místo čeká DUNLOP 220
R.
|
|
|
|
|
MIRAS
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 21 Sep 2009, 19:15 |
|

Registrovaný: 31 Okt 2008, 14:27 Príspevky: 622 Bydlisko: HUMPOLEC
|
V časopisu MOTOCYKL č.10 vyšel test pneu. Pneu testovali na Suzuki Bandit 1250 S a testovány byly tyto značky.
Avon VP2 sport
Dunlop roadsmart
Metzeler roadtec Z6 interact
Michelin pilot road2 2CT
Pirelli angel ST
O 1 místo se podělily Dunlop a Michelin
3 místo Mezeler
4 místo Pirelli
5 místo Avon
Dunlop prvotřídní na suchu a velmi dobrý výkon na mokru.
Michelin vynikající vlastnosti na mokru a jízdní vlastnosti ve 2.
Mezeler nedokáží přesvědčit, zvláště těžkopádné chování při nájezdu do zatáčky.
Pirelli mají dobrou odezvu a přesnost řízení, které však na mokru zaostává za Metzelery.
Avon sportovní pneu na sucho na mokru problematické
Bridgestone nedodala pneu včas a proto museli použít pneu se skladu,ten však neodpovídal aktuálnímu tech. stavu cestovního obutí Bridgestone, proto bylo využit pouze k srovnávacím účelům. Starší verze BT 021 označená VDB (nová má označení VDD)přesvědčila dobrou odezvou a přilnavostí,působila však líněji při nájezdu do zatáčky a při jízdě ve 2 se projevovalo silnější pohupování. Na mokré trati úzká mezní oblast a spontánní přechod do smyku.
Toto jsem pouze vyčetl a třeba to někomu pomůže při výběru pneu.
Jo a loni obsadily 1. místo Michelin a 2.místo Dunlop, ale na podstatně lehčí CBR 600RR.
|
|
|
|
|
stonemen
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 21 Sep 2009, 19:25 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
Jo jo,taky jsem to četl,uvidíme po tom našem testování jak to dopadne... 
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 22 Sep 2009, 19:52 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
No taky jsem četl několik zahraničních testů a kdo by to řekl,
v každé zemi vyhrály jiný pneumatiky a to jsou testy určitě naprosto nestranné (v Německu Metzeler, v Itálii Pireli......)
Já tvrdím, že na předek jsou naprosto nejlepší Metzeler MEZ6 (dostal jsem jí zadarmo) no a na zadek určitě Dunlop D220 tu jsem měl za čtvrtinu ceny ,
takže já osobně mám naprosto jasno
R.
|
|
|
|
|
MIRAS
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 22 Sep 2009, 20:17 |
|

Registrovaný: 31 Okt 2008, 14:27 Príspevky: 622 Bydlisko: HUMPOLEC
|
Ono je asi fakt, že dnes se dá koupit úplně všechno. Ale asi taky záleží na jakých strojích to testují.
|
|
|
|
|
Ouklend
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 22 Sep 2009, 20:26 |
|

moderátor
Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05 Príspevky: 1957 Bydlisko: Olomouc a okolí
|
break13 píše: No taky jsem četl několik zahraničních testů a kdo by to řekl, v každé zemi vyhrály jiný pneumatiky a to jsou testy určitě naprosto nestranné (v Německu Metzeler, v Itálii Pireli......) Já tvrdím, že na předek jsou naprosto nejlepší Metzeler MEZ6 (dostal jsem jí zadarmo) no a na zadek určitě Dunlop D220 tu jsem měl za čtvrtinu ceny , takže já osobně mám naprosto jasno R.
mnó tak takový pnojumatiky by u mě vyhráli taky na celé čáře ... 
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 23 Sep 2009, 09:13 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Ouklend píše: mnó tak takový pnojumatiky by u mě vyhráli taky na celé čáře ... 
To víš, když nějakej ortodoxní DUCATIsta nesnese na svém stroji německé šlápoty, tak někdo na tom holt vydělá
R.
|
|
|
|
|
Peter BT
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 23 Sep 2009, 09:40 |
|

administrátor stránky
Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32 Príspevky: 1351 Bydlisko: Nové Zámky
|
ako som tu už písal, mám tento rok Metzeler sportec M3. Zatiaľ maximálna spokojnosť, motorka je značne kľudnejšia a ovládatelnejšia ako s predchádzajúcimi.
V nedeľu sme sa boli zo synom potrápiť na motardovo-motokárovom okruhu v Dunajskej Strede. platí sa tam 20EUR za deň, striedali sme sa motokáry a motorky po 20 minútach.
Na okruhu som bol prvý krát, a priznám, že som toho mal po 20 minútach jazdy dosť, a keď som zastavil, tak sa syn smial, že som konečne zahrial pneumatiky. Boli totál horúce, úplne mäkké a lepkavé, dali sa prstom odštipávať z neho kúsky. Ale držali ako čert
syn bol na svojej 125XR na Mitaskách gumách, odjazdil ich až na krajné štuple, držali tiež v pohode, akurát sa mu čudovali, že na takých gumách sa dá jazdiť na okruhu. asi sa dá, mňa v zakrutách dostal.
|
|
|
|
|
Zajda1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 24 Sep 2009, 20:26 |
|

Registrovaný: 28 Dec 2008, 20:35 Príspevky: 1474
|
|
|
|
|
durinkos
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 07 Okt 2009, 13:02 |
|
Registrovaný: 29 Apr 2009, 20:12 Príspevky: 118 Bydlisko: Puchov
|
a co tak gumy DUNLOP QUALIFIER. su to sportove dvoj zmesove gumy a neviem aku mozu mat zivotnost. asi ich vyskusam a hodim tam asi tu 180tku
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 07 Okt 2009, 16:30 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Mám teď aktuální nepříjemnou zkušenost se zadní gumou,
měl jsem Bridgi BT020 akorát na TWI indikátorech a stále v pohodě
no a cestou z Jeseníků mi hradecká dálnice sežrala totálně běhoun
a jsem na vnitřní konstrukci gumy. Zmizelo po 100km 140km/h rychlosti
cca 3mm materiálu
R.
|
|
|
|
|
|