Zobraziť témy bez odpovede
Zobraziť aktívne témy
Aktuálny čas je 30 Apr 2025, 23:36


Moderátor: Moderátor
Autor Správa
kopriw
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 10 Máj 2012, 09:17

Registrovaný: 08 Máj 2012, 13:14
Príspevky: 30
Bydlisko: Kladno

Offline
na motárdu jsem byl hodně spokojenej s Conti road attack 2...Dá se na ní jet hned od začátku.Je od výroby zdrsněná a nikdy mi neulítla.A to jsem je měl sjetý hodně na hranu :)))
No a po druhým dnu s bulldogem už jsem škrtnul oběma stupačkama na roadsmartech :)
Dneska už asi vyloženě špatná guma neni, hodně to bude o rukách...



Reklama


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 10 Máj 2012, 10:38

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Jasně,
oba diskutéři opět nezklamali :lol:

1. stonemene, dej si tam třeba nafouknutej Primeros to neřeším,
měl jsem přední Dunlopu už koupenou a pro zadní měli náhodou ve Vrbovce
na skladě Angela v ne moc běžném rozměru 160/60,
tak jsem si jí koupil - zajímala mě.
2. cafe-racere jako nejzkušenější z nás asi víš, že guma si musí nejdřív sednout
u této po 1000km zmizí "anděl" a tím je připravená k "použití".
3. ano spletl jsem si to , nemá dvě směsi, ale zvýšený obsah siliky,
takže víc vydrží a líp sedí na vodě - moje nepozornost.
Kupoval jsem jí už v říjnu a teď už nečtu katalogy ale jezdím.

Pro ostatní - jsem spokojen a za sebe doporučuju,
ostatně jí chválí i v zahraničních testech na velkých motorkách.
R.


kopriw
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 10 Máj 2012, 11:13

Registrovaný: 08 Máj 2012, 13:14
Príspevky: 30
Bydlisko: Kladno

Offline
pobijte se kvuli gumám :D


cafe-racer
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 10 Máj 2012, 15:53
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40
Príspevky: 880
Bydlisko: Hradec Králové

Offline
kopriw píše:
pobijte se kvuli gumám :D


To nemáš o "pobití se", ale o udržení základní úrovně diskuzí :

1) nevím a ptám se -> OK
2) vím a píšu / radím -> OK
3) nevím a přesto píšu / radím -> špatně, to sem nepatří.

@Brejk: reklamní "trhák" o zvýšeném podílu siliky nic nenapovídá (má ho větší nebo menší než jiné gumy?), řídit se podle těch žbleptů co vyplodí marketingoví pracovníci jinak solidních výrobců není úplně dobrý nápad.
Single-směsové gumy mají nesporné výhody proti vícesměsovým, ale ve finále se ale při běžném použití sjíždí do placata a proto budou u motorek typu Bulldog hrát vždycky až 2. housle. Jak už jsem psal - někdy to zkus, budeš koukat
:roll:


stonemen
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 10 Máj 2012, 19:30
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09
Príspevky: 991
Bydlisko: Lipí - Náchod

Offline
kopriw píše:
na motárdu jsem byl hodně spokojenej s Conti road attack 2...Dá se na ní jet hned od začátku.Je od výroby zdrsněná a nikdy mi neulítla.A to jsem je měl sjetý hodně na hranu :)))
No a po druhým dnu s bulldogem už jsem škrtnul oběma stupačkama na roadsmartech :)
Dneska už asi vyloženě špatná guma neni, hodně to bude o rukách...


Continentalky mají jinou metodu tlakového lisování bez separátorů takže zaručují rychlý nájezd gum... :wink: Dnešní gumy renomovaných značek nejsou 100% špatné, ale rozhodně bych se držel jednoho výrobce a typu pneu... :wink:

_________________
A.C.A.B.


stonemen
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 10 Máj 2012, 19:42
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09
Príspevky: 991
Bydlisko: Lipí - Náchod

Offline
break13 píše:
Jasně,
oba diskutéři opět nezklamali :lol:

1. stonemene, dej si tam třeba nafouknutej Primeros to neřeším,
měl jsem přední Dunlopu už koupenou a pro zadní měli náhodou ve Vrbovce
na skladě Angela v ne moc běžném rozměru 160/60,
tak jsem si jí koupil - zajímala mě. R.


Já takovej střelec jako ty nejsem,Primeros opravdu na Buldu dávat nebudu :lol: ale tobě by se třeba dobře vodil na vodě... :wink:
Možná by jsi mohl své postřehy o skvělém sladění podvozku na gumách jiného výrobce a typu pneu zkoušet při nižších teplotách, než vládnou tohle období u nás v ČR. Třeba v březnu ráno kolem sedmé ranní,když se teploty pohybují kolem 2stC. Chtěl bych pak vidět to skvělé sladění... :wink:

_________________
A.C.A.B.


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 22 Máj 2012, 17:09

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Úryvek z článku o dlouhodobém testu Hondy VFR800.
R.
Obrázok


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 23 Máj 2012, 14:47

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Větší podíl Silicy jako plniva ve směsi oproti standardním sazím,
změnšuje svými fyziálními vlastnostmi vnitřní tření v materiálu
a snižuje tak valivý odpor.
Dalším vlivem je stabilizace pružnosti ve větším rozsahu teplot
a proto se začala Silica dávat nejdříve do zimních gum
no a nakonec má směs lepší brzdné vlastnosti na vodě.
To je ve stručnosti vliv Silicy, cafe-racer to bude samozřejmě vidět jinak,
ale výrobci to tam jen tak kvůli plezíru nedávaj.
:tongou_smilie:
R.


cafe-racer
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 24 Máj 2012, 14:35
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40
Príspevky: 880
Bydlisko: Hradec Králové

Offline
Nikdo tu nezpochybňuje vliv siliky. Vtip je v tom, že je ve všech gumách, včetně "lisované tmy" značek Matador a Barum.

Mají-li být tvé příspěvky o něčem, zjisti kolik té siliky výrobce dává, o kolik je to víc než konkurence - pak je to naprosto skvělá informace, kterou spousta lidí ocení. Opakovat tady marketingové kecy z letáků je asi stejně užitečné jako montovat vrtulky do sání, obojí patří tak do hospody k pátému pivu.


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 25 Máj 2012, 08:06

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
cafe-racer píše:
Nikdo tu nezpochybňuje vliv siliky. Vtip je v tom, že je ve všech gumách, včetně "lisované tmy" značek Matador a Barum.

Mají-li být tvé příspěvky o něčem, zjisti kolik té siliky výrobce dává, o kolik je to víc než konkurence - pak je to naprosto skvělá informace, kterou spousta lidí ocení. Opakovat tady marketingové kecy z letáků je asi stejně užitečné jako montovat vrtulky do sání, obojí patří tak do hospody k pátému pivu.

K pneumatikám není zákonem nařízena visačka se složením jako u párků,
ostatně to by potom mohli malí výrobci zrušit vývojové oddělení.......
:wink2:
R.


Pjotr
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 25 Máj 2012, 12:47
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 25 Mar 2009, 18:40
Príspevky: 482
Bydlisko: podkrkonoší

Offline
break13 píše:
K pneumatikám není zákonem nařízena visačka se složením jako u párků,
ostatně to by potom mohli malí výrobci zrušit vývojové oddělení.......
:wink2:
R.


Pokud tady házíš svoje rady (Martin to krásně trefil-marketingová hesla) o množství siliky, tak bych si taky myslel, že to máš podložené nějakými informacemi, které se běžný smrtelník z visačky nedozví.
Takže prosím tě Breaku, nejen tady, Speak with Data.


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 25 Máj 2012, 23:42

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Takže vážení notoričtí diskutéři,
pokud si přečtete nadpis kapitoly tohoto vlákna - Skúsenosti,
tak tato konkrétní diskuse je o Zkušenostech amatérských uživatelů pneumatik,
víceméně orientovaná na typ vozidla a model motocyklu.
Jsou tu bikeři, kteří ve svém osobním životě bikera neřeší podíl Silicy na tři desetinná místa
a ve vší úctě někteří ani neví co ta Silica je
a pro ty to jsou pravděpodobně docela zajímavé informace.
Pokud se chcete bavit o % podílu Silicy v jednotlivých modelech motocyklových gum,
tak si najděte jiné fórum někde v petrochemickém průmyslu
a můžete tam donekonečna diskutovat s odborníky o daleko větších detailech,
současně nebudete otravovat nebohé ostatní uživatele našeho fóra,
ale podíl komponentů ve směsi na výrobu pneumatik si každý výrobce chrání jako oko v hlavě
a zrovna vám ho nikdo ausgerechnet nevykecá .
Pokud vám tohle nesecvakne, tak mlátíte stále dokola jen prázdnou slámu - obecně.
R.
PS: Pokud jde o data, tak jsem změřil např. výkon motoru na brzdě před a po úpravě a navíc porovnal s konkurenčním Bulldogem,
dokaž mě opak a pak diskutuj - pro všechny diskutéry :lol2:


Mirek1
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 26 Máj 2012, 05:50
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52
Príspevky: 2366
Bydlisko: Haná

Offline
Ty vole....toto je zase vec....:D
Jeste ze aspom vim,ze je guma cerna a ze je predni a zadni a ze kdyz je zima,nebo mokro,tak to muze uklouznout :D a urcite nejaky grafy s sebou vozit nebudu :D


cafe-racer
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 26 Máj 2012, 07:23
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40
Príspevky: 880
Bydlisko: Hradec Králové

Offline
Brejku, v duchu svýho příspěvku se příště nestyď napsat, že gumu XYZ jsi vyzkoušel a byla fajn. Ale netahej do toho věci, kterým nerozumíš, notabene na základě marketingových keců. V opačném případě se tě logicky budeme ptát na detaily - od toho tady fórum je.

Takže jako vždycky (asi bych si to měl dát do podpisu): vím - píšu, nevím - ptám se. :lol:


Pjotr
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 27 Máj 2012, 05:47
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 25 Mar 2009, 18:40
Príspevky: 482
Bydlisko: podkrkonoší

Offline
break13 píše:
Takže vážení notoričtí diskutéři,
pokud si přečtete nadpis kapitoly tohoto vlákna - Skúsenosti,
tak tato konkrétní diskuse je o Zkušenostech amatérských uživatelů pneumatik,....


přesně tak, přijde ti tvůj příspěvek o podílu siliky jako zkušenost? Připomínám:

break13 píše:
Větší podíl Silicy jako plniva ve směsi oproti standardním sazím,
změnšuje svými fyziálními vlastnostmi vnitřní tření v materiálu
a snižuje tak valivý odpor.
Dalším vlivem je stabilizace pružnosti ve větším rozsahu teplot
a proto se začala Silica dávat nejdříve do zimních gum
no a nakonec má směs lepší brzdné vlastnosti na vodě.


Mě to tedy jako zkušenost nepřijde!!! Jsou to jen slova opsaná z letáku!!!

------------------------------------------------
break13 píše:
Pokud se chcete bavit o % podílu Silicy v jednotlivých modelech motocyklových gum,
tak si najděte jiné fórum někde v petrochemickém průmyslu
a můžete tam donekonečna diskutovat s odborníky o daleko větších detailech,
současně nebudete otravovat nebohé ostatní uživatele našeho fóra...


S podílem Siliky jsi začal jen tak pro nic za nic ty. Bez nějaké předchozí návaznosti, nebo otázky někoho "kdo ani neví co je Silika". Prostě jen tvoje další plácnutí.

-----------------------------------------------

break13 píše:
...ale podíl komponentů ve směsi na výrobu pneumatik si každý výrobce chrání jako oko v hlavě
a zrovna vám ho nikdo ausgerechnet nevykecá .


...a právě proto nemůžeš tvrdit, jestli má nějaká guma "větší podíl siliky", protože vlastně neznáš její podíl ani u konkurence, ne? To dá rozum (selskej i pražskej).

-----------------------------------------------

break13 píše:
Pokud jde o data, tak jsem změřil např. výkon motoru na brzdě před a po úpravě a navíc porovnal s konkurenčním Bulldogem,
dokaž mě opak a pak diskutuj - pro všechny diskutéry


Nezbývá mi než parafrázovat úvod tvého příposledního příspěvku:
Notorický diskutére Breaku, pokud si přečteš nadpis kapitoly tohoto vlákna - Skúsenosti/Pneu tak tato konkrétní diskuse je o Zkušenostech amatérských uživatelů pneumatik - nikoli výkonu motoru na brzdě.


Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Verzia pre tlač

Kto je on-line
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 5 hostia
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
Skočiť na:  


Vymazať všetky cookies fóra | Tím | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
DAJ Glass 2 template created by Dustin Baccetti
Slovenský preklad: phpbb3.sk | phpbb.sk.