Autor |
Správa |
kopriw
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 10 Máj 2012, 09:17 |
|
Registrovaný: 08 Máj 2012, 13:14 Príspevky: 30 Bydlisko: Kladno
|
na motárdu jsem byl hodně spokojenej s Conti road attack 2...Dá se na ní jet hned od začátku.Je od výroby zdrsněná a nikdy mi neulítla.A to jsem je měl sjetý hodně na hranu  ))
No a po druhým dnu s bulldogem už jsem škrtnul oběma stupačkama na roadsmartech
Dneska už asi vyloženě špatná guma neni, hodně to bude o rukách...
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 10 Máj 2012, 10:38 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Jasně,
oba diskutéři opět nezklamali
1. stonemene, dej si tam třeba nafouknutej Primeros to neřeším,
měl jsem přední Dunlopu už koupenou a pro zadní měli náhodou ve Vrbovce
na skladě Angela v ne moc běžném rozměru 160/60,
tak jsem si jí koupil - zajímala mě.
2. cafe-racere jako nejzkušenější z nás asi víš, že guma si musí nejdřív sednout
u této po 1000km zmizí "anděl" a tím je připravená k "použití".
3. ano spletl jsem si to , nemá dvě směsi, ale zvýšený obsah siliky,
takže víc vydrží a líp sedí na vodě - moje nepozornost.
Kupoval jsem jí už v říjnu a teď už nečtu katalogy ale jezdím.
Pro ostatní - jsem spokojen a za sebe doporučuju,
ostatně jí chválí i v zahraničních testech na velkých motorkách.
R.
|
|
|
|
|
kopriw
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 10 Máj 2012, 11:13 |
|
Registrovaný: 08 Máj 2012, 13:14 Príspevky: 30 Bydlisko: Kladno
|
pobijte se kvuli gumám 
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 10 Máj 2012, 15:53 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
kopriw píše: pobijte se kvuli gumám 
To nemáš o "pobití se", ale o udržení základní úrovně diskuzí :
1) nevím a ptám se -> OK
2) vím a píšu / radím -> OK
3) nevím a přesto píšu / radím -> špatně, to sem nepatří.
@Brejk: reklamní "trhák" o zvýšeném podílu siliky nic nenapovídá (má ho větší nebo menší než jiné gumy?), řídit se podle těch žbleptů co vyplodí marketingoví pracovníci jinak solidních výrobců není úplně dobrý nápad.
Single-směsové gumy mají nesporné výhody proti vícesměsovým, ale ve finále se ale při běžném použití sjíždí do placata a proto budou u motorek typu Bulldog hrát vždycky až 2. housle. Jak už jsem psal - někdy to zkus, budeš koukat

|
|
|
|
|
stonemen
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 10 Máj 2012, 19:30 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
kopriw píše: na motárdu jsem byl hodně spokojenej s Conti road attack 2...Dá se na ní jet hned od začátku.Je od výroby zdrsněná a nikdy mi neulítla.A to jsem je měl sjetý hodně na hranu  )) No a po druhým dnu s bulldogem už jsem škrtnul oběma stupačkama na roadsmartech  Dneska už asi vyloženě špatná guma neni, hodně to bude o rukách...
Continentalky mají jinou metodu tlakového lisování bez separátorů takže zaručují rychlý nájezd gum...  Dnešní gumy renomovaných značek nejsou 100% špatné, ale rozhodně bych se držel jednoho výrobce a typu pneu... 
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
stonemen
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 10 Máj 2012, 19:42 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
break13 píše: Jasně, oba diskutéři opět nezklamali 1. stonemene, dej si tam třeba nafouknutej Primeros to neřeším, měl jsem přední Dunlopu už koupenou a pro zadní měli náhodou ve Vrbovce na skladě Angela v ne moc běžném rozměru 160/60, tak jsem si jí koupil - zajímala mě. R.
Já takovej střelec jako ty nejsem,Primeros opravdu na Buldu dávat nebudu  ale tobě by se třeba dobře vodil na vodě...
Možná by jsi mohl své postřehy o skvělém sladění podvozku na gumách jiného výrobce a typu pneu zkoušet při nižších teplotách, než vládnou tohle období u nás v ČR. Třeba v březnu ráno kolem sedmé ranní,když se teploty pohybují kolem 2stC. Chtěl bych pak vidět to skvělé sladění... 
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 22 Máj 2012, 17:09 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Úryvek z článku o dlouhodobém testu Hondy VFR800.
R.

|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 23 Máj 2012, 14:47 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Větší podíl Silicy jako plniva ve směsi oproti standardním sazím,
změnšuje svými fyziálními vlastnostmi vnitřní tření v materiálu
a snižuje tak valivý odpor.
Dalším vlivem je stabilizace pružnosti ve větším rozsahu teplot
a proto se začala Silica dávat nejdříve do zimních gum
no a nakonec má směs lepší brzdné vlastnosti na vodě.
To je ve stručnosti vliv Silicy, cafe-racer to bude samozřejmě vidět jinak,
ale výrobci to tam jen tak kvůli plezíru nedávaj.
R.
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 24 Máj 2012, 14:35 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Nikdo tu nezpochybňuje vliv siliky. Vtip je v tom, že je ve všech gumách, včetně "lisované tmy" značek Matador a Barum.
Mají-li být tvé příspěvky o něčem, zjisti kolik té siliky výrobce dává, o kolik je to víc než konkurence - pak je to naprosto skvělá informace, kterou spousta lidí ocení. Opakovat tady marketingové kecy z letáků je asi stejně užitečné jako montovat vrtulky do sání, obojí patří tak do hospody k pátému pivu.
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 25 Máj 2012, 08:06 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
cafe-racer píše: Nikdo tu nezpochybňuje vliv siliky. Vtip je v tom, že je ve všech gumách, včetně "lisované tmy" značek Matador a Barum.
Mají-li být tvé příspěvky o něčem, zjisti kolik té siliky výrobce dává, o kolik je to víc než konkurence - pak je to naprosto skvělá informace, kterou spousta lidí ocení. Opakovat tady marketingové kecy z letáků je asi stejně užitečné jako montovat vrtulky do sání, obojí patří tak do hospody k pátému pivu.
K pneumatikám není zákonem nařízena visačka se složením jako u párků,
ostatně to by potom mohli malí výrobci zrušit vývojové oddělení.......
R.
|
|
|
|
|
Pjotr
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 25 Máj 2012, 12:47 |
|

Registrovaný: 25 Mar 2009, 18:40 Príspevky: 482 Bydlisko: podkrkonoší
|
break13 píše: K pneumatikám není zákonem nařízena visačka se složením jako u párků, ostatně to by potom mohli malí výrobci zrušit vývojové oddělení....... R.
Pokud tady házíš svoje rady (Martin to krásně trefil-marketingová hesla) o množství siliky, tak bych si taky myslel, že to máš podložené nějakými informacemi, které se běžný smrtelník z visačky nedozví.
Takže prosím tě Breaku, nejen tady, Speak with Data.
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 25 Máj 2012, 23:42 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Takže vážení notoričtí diskutéři,
pokud si přečtete nadpis kapitoly tohoto vlákna - Skúsenosti,
tak tato konkrétní diskuse je o Zkušenostech amatérských uživatelů pneumatik,
víceméně orientovaná na typ vozidla a model motocyklu.
Jsou tu bikeři, kteří ve svém osobním životě bikera neřeší podíl Silicy na tři desetinná místa
a ve vší úctě někteří ani neví co ta Silica je
a pro ty to jsou pravděpodobně docela zajímavé informace.
Pokud se chcete bavit o % podílu Silicy v jednotlivých modelech motocyklových gum,
tak si najděte jiné fórum někde v petrochemickém průmyslu
a můžete tam donekonečna diskutovat s odborníky o daleko větších detailech,
současně nebudete otravovat nebohé ostatní uživatele našeho fóra,
ale podíl komponentů ve směsi na výrobu pneumatik si každý výrobce chrání jako oko v hlavě
a zrovna vám ho nikdo ausgerechnet nevykecá .
Pokud vám tohle nesecvakne, tak mlátíte stále dokola jen prázdnou slámu - obecně.
R.
PS: Pokud jde o data, tak jsem změřil např. výkon motoru na brzdě před a po úpravě a navíc porovnal s konkurenčním Bulldogem,
dokaž mě opak a pak diskutuj - pro všechny diskutéry 
|
|
|
|
|
Mirek1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 26 Máj 2012, 05:50 |
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
Ty vole....toto je zase vec....
Jeste ze aspom vim,ze je guma cerna a ze je predni a zadni a ze kdyz je zima,nebo mokro,tak to muze uklouznout  a urcite nejaky grafy s sebou vozit nebudu 
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 26 Máj 2012, 07:23 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Brejku, v duchu svýho příspěvku se příště nestyď napsat, že gumu XYZ jsi vyzkoušel a byla fajn. Ale netahej do toho věci, kterým nerozumíš, notabene na základě marketingových keců. V opačném případě se tě logicky budeme ptát na detaily - od toho tady fórum je.
Takže jako vždycky (asi bych si to měl dát do podpisu): vím - píšu, nevím - ptám se. 
|
|
|
|
|
Pjotr
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 27 Máj 2012, 05:47 |
|

Registrovaný: 25 Mar 2009, 18:40 Príspevky: 482 Bydlisko: podkrkonoší
|
break13 píše: Takže vážení notoričtí diskutéři, pokud si přečtete nadpis kapitoly tohoto vlákna - Skúsenosti, tak tato konkrétní diskuse je o Zkušenostech amatérských uživatelů pneumatik,.... přesně tak, přijde ti tvůj příspěvek o podílu siliky jako zkušenost? Připomínám: break13 píše: Větší podíl Silicy jako plniva ve směsi oproti standardním sazím, změnšuje svými fyziálními vlastnostmi vnitřní tření v materiálu a snižuje tak valivý odpor. Dalším vlivem je stabilizace pružnosti ve větším rozsahu teplot a proto se začala Silica dávat nejdříve do zimních gum no a nakonec má směs lepší brzdné vlastnosti na vodě. Mě to tedy jako zkušenost nepřijde!!! Jsou to jen slova opsaná z letáku!!! ------------------------------------------------ break13 píše: Pokud se chcete bavit o % podílu Silicy v jednotlivých modelech motocyklových gum, tak si najděte jiné fórum někde v petrochemickém průmyslu a můžete tam donekonečna diskutovat s odborníky o daleko větších detailech, současně nebudete otravovat nebohé ostatní uživatele našeho fóra... S podílem Siliky jsi začal jen tak pro nic za nic ty. Bez nějaké předchozí návaznosti, nebo otázky někoho "kdo ani neví co je Silika". Prostě jen tvoje další plácnutí. ----------------------------------------------- break13 píše: ...ale podíl komponentů ve směsi na výrobu pneumatik si každý výrobce chrání jako oko v hlavě a zrovna vám ho nikdo ausgerechnet nevykecá . ...a právě proto nemůžeš tvrdit, jestli má nějaká guma "větší podíl siliky", protože vlastně neznáš její podíl ani u konkurence, ne? To dá rozum (selskej i pražskej). ----------------------------------------------- break13 píše: Pokud jde o data, tak jsem změřil např. výkon motoru na brzdě před a po úpravě a navíc porovnal s konkurenčním Bulldogem, dokaž mě opak a pak diskutuj - pro všechny diskutéry
Nezbývá mi než parafrázovat úvod tvého příposledního příspěvku:
Notorický diskutére Breaku, pokud si přečteš nadpis kapitoly tohoto vlákna - Skúsenosti/ Pneu tak tato konkrétní diskuse je o Zkušenostech amatérských uživatelů pneumatik - nikoli výkonu motoru na brzdě.
|
|
|
|
|
|