Autor |
Správa |
Ouklend
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 15 Mar 2011, 21:12 |
|

moderátor
Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05 Príspevky: 1957 Bydlisko: Olomouc a okolí
|
No tak tohle jsem si taky myslel a o pár stránek zpátky to taky tvrdil no ale pokud si vzpomínám tak tu zazněl protinázor, že výfuk je stručně řečeno jen jakási prodloužená díra do válce ... 
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
stonemen
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 15 Mar 2011, 21:31 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
Ne vždy co se tady napíše je pravda nebo odzkoušené, proto musíš být stále ve střehu...  . Pokud koupíš laďáky který jsou od výrobce na tvůj stroj určeny, máš více méně záruku, že si moto nezničíš. Zvětšení výkonu jen laděnou koncovkou nemusí být zárukou že opravdu půjde výkon nahoru. Většinou je to o estetice, zvuku atd.
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
Ouklend
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 15 Mar 2011, 21:56 |
|

moderátor
Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05 Príspevky: 1957 Bydlisko: Olomouc a okolí
|
... konečně slyším stejný slova ... 
|
|
|
|
|
Peter BT
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 15 Mar 2011, 22:00 |
|

administrátor stránky
Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32 Príspevky: 1351 Bydlisko: Nové Zámky
|
odpáliť ventily - možno mám tiež nesprávny názor, ale myslím, že keď sa po namontovaní iných výfukov doladia karburátory pomocou lambda - sondy, tak by to malo byť ok. K odpáleniu príde pri chudobnej zmesy, keď síce môžeme dosiahnuť super výkon ale na úkor životnosti - motor sa extrémne prehrieva
|
|
|
|
|
stonemen
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 16 Mar 2011, 21:01 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
Máš pravdu,že je lepší rozhodně nechat spaliny analyzovat lambda sondou,protože obsah kyslíku se při větších otáčkách mění. Takže kontrola svíček nemusí být 100% pokud nejezdíš na plný plyn. Ale kolikrát je potřeba dát ještě větší trysky a popřípadě upravit sání... 
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
OZZY
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 27 Mar 2011, 16:05 |
|

spomíname
Registrovaný: 30 Mar 2009, 17:09 Príspevky: 255 Bydlisko: Ovčáry Mělnik
|
_________________ MEMENTO MORI
|
|
|
|
|
stonemen
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 27 Mar 2011, 20:28 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
Brutální to je  , jen koukám jaký máš vyblejskaný mezisvody, leštil jsi to? Já je mám už do lehce do žluta, ale leštit nebudu... 
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
NaaR
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 27 Mar 2011, 21:15 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 16:45 Príspevky: 760 Bydlisko: Skoro HK.
|
tu koncovku taky cernou a dobry takhle je to divny
_________________ R.I.P.Rest In Pain
|
|
|
|
|
OZZY
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 28 Mar 2011, 07:15 |
|

spomíname
Registrovaný: 30 Mar 2009, 17:09 Príspevky: 255 Bydlisko: Ovčáry Mělnik
|
Joojo leštil ale počítám že ty mezisvody taky zežloutnou a pak to bude celé od motoru až ke koncovce zlaté 
_________________ MEMENTO MORI
|
|
|
|
|
Ouklend
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 28 Mar 2011, 09:03 |
|

moderátor
Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05 Príspevky: 1957 Bydlisko: Olomouc a okolí
|
... tak tomu se říká finta fň ... 
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 28 Mar 2011, 15:56 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
stonemen píše: Máš pravdu,že je lepší rozhodně nechat spaliny analyzovat lambda sondou,protože obsah kyslíku se při větších otáčkách mění. Takže kontrola svíček nemusí být 100% pokud nejezdíš na plný plyn. Ale kolikrát je potřeba dát ještě větší trysky a popřípadě upravit sání... 
Dovolím si jen přidat jeden parametr, který je možná pro podpálení ventilů podstatnější a to je dynamika plynů ve výfuku,
pokud je časování ventilů nastavené na nějaký tlumič, tak i když budou spaliny OK,
tak přes ventily poteče nespálená směs (nebude mít takový odpor ve výfucích ) a bude tam dohořívat .
Dá se to poznat i na svodech, místo žlutého nádechu se mění na namodralý (záleží taky na materiálu Cr/Inox) .
Takže když se to všechno pěkně sejde, tak je malér na cestě
R.
|
|
|
|
|
stonemen
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 30 Mar 2011, 22:04 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
Nevím jak dokážeš načasovat ventily na tlumič výfuku, ale já zatím vím jen o seřizování vůlí ventilů dle hodnot požadovaných vůlí daných výrobcem!? O kterých snad není potřeba pochybovat. Ještě bych bral v potaz parametr a to ten,že nespálená směs ve válci, která dohořívá cestou přes výfukový ventil se vytvoří špatně seřízeným předstihem. Při malém předstihu se palivová směs zapaluje příliš pozdě a pak dohořívá ještě při fázi výfuku a nebo při velkém předstihu se směs zapálí zase brzy a to pak trpí teplem sací ventily. Následek je přehřívání motoru a jeho částí, ale i ztráta výkonu...
A svody má žlutý každá motorka, kterou se jezdí trochu dravým stylem. Takže ventily bych do toho netahal... 
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
Zdenek Marciniszyn
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 31 Mar 2011, 06:28 |
|
Registrovaný: 27 Sep 2008, 21:14 Príspevky: 628
|
Nedávno tady byla debata o certifikaci výfuků podle EU norem. V Rakousku prý policajti strkaji do laďáků drát a ten nesmí projít skrz až do svodu. V zimě jsem koupil pro GTR laďák Remus s veškerou papírovou a na výfuku vyraženou certifikací tuším E7 a pak jsem se podíval dovnitř - bylo vidět skrz až po koncovku, tak teď nevím,co si o tom všem mám myslet. Ovšem zvuk je nádherný - oproti prskání origo výfuku krásný hluboký řev. Dokonce soused se přišel podívat, jestli mám nějaký nový stroj  A navíc podle údajů výrobce tento výfuk zvyšuje výkon o celé 2 koně - tak to už jich mám 157 - hned je to poznat 
|
|
|
|
|
Ouklend
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 31 Mar 2011, 07:55 |
|

moderátor
Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05 Príspevky: 1957 Bydlisko: Olomouc a okolí
|
Zdeňo. Myslím, že už to tu bylo řečeno. Myslím, že homologace na tyto a všechny podobné výfuky se dává pouze s tlumící vložkou. Pokud ji vytáhneš, tak už je to na tobě a tvůj průšvih a výrovce se od toho distancuje. Já jsem to takhle měl tuším na laďácích taky napsáno a v tom je zřejmě ten fígl. 
|
|
|
|
|
Zdenek Marciniszyn
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 31 Mar 2011, 08:01 |
|
Registrovaný: 27 Sep 2008, 21:14 Príspevky: 628
|
Ten výfuk jsem namontoval tak,jak mi byl doručen, nic jsem z něj nevytahoval, takže homologace by měla platit. Snažil jsem se zjistit na webu výrobce, jak tento laďák funguje, ale zatím jsem nic nezjistil 
|
|
|
|
|
|