Autor |
Správa |
Peter BT
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 07 Sep 2010, 22:07 |
|

administrátor stránky
Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32 Príspevky: 1351 Bydlisko: Nové Zámky
|
stonemen, maximálku som šiel len raz, keď bol ešte origo, pár kilometrov, a stačilo. Ja na to nie som stavaný. Ja som upravami sledoval zlepśiť priebeh a to sa urćite podarilo, motorka je živšia, nejakým spôsobom sa zmenil aj zvuk, je živśí, obćas si zaprdká, predtým śiel ja śijací stroj, úplne hladko, a hlavne sa upravila diera v oblasti cca 3-3,5t otáčok, ćo na pocite z jazdy spravilo veľa.
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 07 Sep 2010, 22:30 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Mirek1 píše: .....a písty necháš originální? Když nasadiš turbo?
No to určitě néé, musí se vyměnit za dubové a ojnice jasanové , jinak se to hned vysype
R.
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 07 Sep 2010, 22:34 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Peter BT píše: stonemen, maximálku som šiel len raz, keď bol ešte origo, pár kilometrov, a stačilo. Ja na to nie som stavaný. Ja som upravami sledoval zlepśiť priebeh a to sa urćite podarilo, motorka je živšia, nejakým spôsobom sa zmenil aj zvuk, je živśí, obćas si zaprdká, predtým śiel ja śijací stroj, úplne hladko, a hlavne sa upravila diera v oblasti cca 3-3,5t otáčok, ćo na pocite z jazdy spravilo veľa.
Ja som šiel tak 185 a pak som si zaprdkal do slipou a musel som si na OMV prebaliť Pamprski ....
R.
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 07 Sep 2010, 22:39 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Přátelé, kamarádi, neberte to osobně, dnes slaví moje lepší polovička své druhé pětadvacetiny, tak mám nějaký básnický záchvat...
r.
|
|
|
|
|
Ouklend
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 07 Sep 2010, 23:05 |
|

moderátor
Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05 Príspevky: 1957 Bydlisko: Olomouc a okolí
|
break13 píše: Přátelé, kamarádi, neberte to osobně, dnes slaví moje lepší polovička své druhé pětadvacetiny, tak mám nějaký básnický záchvat... r.
jó to znám. já si taky někdy nemůžu pomoct ...
|
|
|
|
|
Kordy
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 08 Sep 2010, 07:49 |
|

Registrovaný: 10 Nov 2009, 16:00 Príspevky: 290 Bydlisko: Humpolec
|
Breaku a kolik tak šacuješ životnost, když tam turbem zvýšíš tlaky????
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 08 Sep 2010, 11:17 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Kordy píše: Breaku a kolik tak šacuješ životnost, když tam turbem zvýšíš tlaky????
Abych to uvedl na pravou míru, tak se nejedná o turbodmychadlo,
ale o tzv. supercharger , ten je na elektriku a má jen celkem malý tlak a to spíše v nízkých otáčkách. Krouťák se zdvihne velmi mírně
a tak to na životnost nemá celkem žádný negativní vliv. Navíc se to nemusí a někdy taky nemůže používat trvale.
R.
|
|
|
|
|
Peter BT
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 08 Sep 2010, 12:08 |
|

administrátor stránky
Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32 Príspevky: 1351 Bydlisko: Nové Zámky
|
|
|
|
|
NaaR
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 08 Sep 2010, 12:30 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 16:45 Príspevky: 760 Bydlisko: Skoro HK.
|
hele nekde behalo video s kurkem takze prizpusobit to urcite na bulika de.
_________________ R.I.P.Rest In Pain
|
|
|
|
|
Peter BT
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 08 Sep 2010, 14:20 |
|

administrátor stránky
Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32 Príspevky: 1351 Bydlisko: Nové Zámky
|
no však práve.... a celkom sa mi to páči.
Problém by tam nemal byť, pripája sa to na vstup do karbecov, pokiaľ viem, akurát airbox bude zbytočný - ale dá sa tam presunúť aku a mať viac miesta pod sedlom
Otázka len, čo to prinesie okrem výzoru a nejakých problémov.
Ale náś motorový guru to má určite premyslené a osvieti aj nás. dúfam
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 08 Sep 2010, 14:22 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Rozhodně bych nekupoval ten načinčanej Kurník.
Je více výrobců a jsem přesvědčený,
že výkonově jsou silnější a univerzálnější především ty na auta.
Ale pozor, prakticky to jen kompenzuje sací odpory motoru,
určitě to není žádné perpetum mobile nebo jinej zázrak.
a ještě jedno upozornění, toto dmychadlo u karburátorových motorů
velmi značně  ovlivňuje funkce karburátoru a mění vlastnosti směsi
oproti jiným udělátkům zde diskutovaným .
R.
|
|
|
|
|
Peter BT
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 08 Sep 2010, 14:48 |
|

administrátor stránky
Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32 Príspevky: 1351 Bydlisko: Nové Zámky
|
však preto som trpezlivý a počkám, kým to vychytáš a predáš licenciu 
|
|
|
|
|
Mirek1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 08 Sep 2010, 15:08 |
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
break13 píše: No to určitě néé, musí se vyměnit za dubové a ojnice jasanové , jinak se to hned vysype R.
To se hned pozná odborník.
Já jsem viděl v servisu Triumpha rocketa III. nebo jak se to píše s turbem a najel chlapec asi 1100 km,než to všechno zkurvil a pak mu objednávali specialní kované písty a ještě nějaké upravy,proto jsem se ptal. (a momochodem zcela vážně)
Na všechno odpověď ale znát nemužeš inžo,to je jasny. 
|
|
|
|
|
Peter BT
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 08 Sep 2010, 15:17 |
|

administrátor stránky
Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32 Príspevky: 1351 Bydlisko: Nové Zámky
|
u klasického turba to beriem, ale napr. hypercharger sa dáva bežne na Draga bez úprav motora, samozrejme sa zase hrá s tryskami a ihlami.
A brejk myslím hovoril o tejto ceste, nie o klasickom turbe - to by sme tam museli dať väčší fén 
|
|
|
|
|
Mirek1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 08 Sep 2010, 18:35 |
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
Peťo,tak si přečti stranu 15,tam se bavíme o normálním turbu. 
|
|
|
|
|
|