Zobraziť témy bez odpovede
Zobraziť aktívne témy
Aktuálny čas je 30 Apr 2025, 21:25


Moderátor: Moderátor
Autor Správa
Peter BT
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 07 Sep 2010, 22:07
Obrázok užívateľa
administrátor stránky

Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32
Príspevky: 1351
Bydlisko: Nové Zámky

Offline
stonemen, maximálku som šiel len raz, keď bol ešte origo, pár kilometrov, a stačilo. Ja na to nie som stavaný. Ja som upravami sledoval zlepśiť priebeh a to sa urćite podarilo, motorka je živšia, nejakým spôsobom sa zmenil aj zvuk, je živśí, obćas si zaprdká, predtým śiel ja śijací stroj, úplne hladko, a hlavne sa upravila diera v oblasti cca 3-3,5t otáčok, ćo na pocite z jazdy spravilo veľa.



Reklama


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 07 Sep 2010, 22:30

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Mirek1 píše:
.....a písty necháš originální? Když nasadiš turbo?

No to určitě néé, musí se vyměnit za dubové a ojnice jasanové , jinak se to hned vysype :cool2:
R.


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 07 Sep 2010, 22:34

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Peter BT píše:
stonemen, maximálku som šiel len raz, keď bol ešte origo, pár kilometrov, a stačilo. Ja na to nie som stavaný. Ja som upravami sledoval zlepśiť priebeh a to sa urćite podarilo, motorka je živšia, nejakým spôsobom sa zmenil aj zvuk, je živśí, obćas si zaprdká, predtým śiel ja śijací stroj, úplne hladko, a hlavne sa upravila diera v oblasti cca 3-3,5t otáčok, ćo na pocite z jazdy spravilo veľa.

Ja som šiel tak 185 a pak som si zaprdkal do slipou a musel som si na OMV prebaliť Pamprski .... :!:
R.


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 07 Sep 2010, 22:39

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Přátelé, kamarádi, neberte to osobně, dnes slaví moje lepší polovička své druhé pětadvacetiny, tak mám nějaký básnický záchvat...
r.


Ouklend
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 07 Sep 2010, 23:05
Obrázok užívateľa
moderátor

Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05
Príspevky: 1957
Bydlisko: Olomouc a okolí

Offline
break13 píše:
Přátelé, kamarádi, neberte to osobně, dnes slaví moje lepší polovička své druhé pětadvacetiny, tak mám nějaký básnický záchvat...
r.


jó to znám. já si taky někdy nemůžu pomoct ...


Kordy
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 08 Sep 2010, 07:49
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 10 Nov 2009, 16:00
Príspevky: 290
Bydlisko: Humpolec

Offline
Breaku a kolik tak šacuješ životnost, když tam turbem zvýšíš tlaky????


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 08 Sep 2010, 11:17

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Kordy píše:
Breaku a kolik tak šacuješ životnost, když tam turbem zvýšíš tlaky????

Abych to uvedl na pravou míru, tak se nejedná o turbodmychadlo,
ale o tzv. supercharger , ten je na elektriku a má jen celkem malý tlak a to spíše v nízkých otáčkách. Krouťák se zdvihne velmi mírně
a tak to na životnost nemá celkem žádný negativní vliv. Navíc se to nemusí a někdy taky nemůže používat trvale.
R.


Peter BT
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 08 Sep 2010, 12:08
Obrázok užívateľa
administrátor stránky

Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32
Príspevky: 1351
Bydlisko: Nové Zámky

Offline
Brejku, to je niećo také ako robí kuryakin?

http://www.kuryakyn.com/index.cfm/prodFam/Harley/go/Home.ProductDetail/IMID/1586

na tom som tiež rozmýšlal, aj som im tam písal, ale vraj na Bulíka ho nerobia, aj keď problém je vraj len na pripojovacích trubkách, lebo na Draga 1100 majú. Ale moc sa nechytali, že by ich to zaujímalo :-(


NaaR
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 08 Sep 2010, 12:30
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 16:45
Príspevky: 760
Bydlisko: Skoro HK.

Offline
hele nekde behalo video s kurkem takze prizpusobit to urcite na bulika de.

_________________
R.I.P.Rest In Pain


Peter BT
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 08 Sep 2010, 14:20
Obrázok užívateľa
administrátor stránky

Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32
Príspevky: 1351
Bydlisko: Nové Zámky

Offline
no však práve.... a celkom sa mi to páči.
Problém by tam nemal byť, pripája sa to na vstup do karbecov, pokiaľ viem, akurát airbox bude zbytočný - ale dá sa tam presunúť aku a mať viac miesta pod sedlom
Otázka len, čo to prinesie okrem výzoru a nejakých problémov.
Ale náś motorový guru to má určite premyslené a osvieti aj nás. dúfam


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 08 Sep 2010, 14:22

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Rozhodně bych nekupoval ten načinčanej Kurník.
Je více výrobců a jsem přesvědčený,
že výkonově jsou silnější a univerzálnější především ty na auta.
Ale pozor, prakticky to jen kompenzuje sací odpory motoru,
určitě to není žádné perpetum mobile nebo jinej zázrak.
a ještě jedno upozornění, toto dmychadlo u karburátorových motorů
velmi značně :!: ovlivňuje funkce karburátoru a mění vlastnosti směsi
oproti jiným udělátkům zde diskutovaným .
R.


Peter BT
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 08 Sep 2010, 14:48
Obrázok užívateľa
administrátor stránky

Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32
Príspevky: 1351
Bydlisko: Nové Zámky

Offline
však preto som trpezlivý a počkám, kým to vychytáš a predáš licenciu :-)


Mirek1
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 08 Sep 2010, 15:08
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52
Príspevky: 2366
Bydlisko: Haná

Offline
break13 píše:
No to určitě néé, musí se vyměnit za dubové a ojnice jasanové , jinak se to hned vysype :cool2:
R.


To se hned pozná odborník.
Já jsem viděl v servisu Triumpha rocketa III. nebo jak se to píše s turbem a najel chlapec asi 1100 km,než to všechno zkurvil a pak mu objednávali specialní kované písty a ještě nějaké upravy,proto jsem se ptal. (a momochodem zcela vážně)
Na všechno odpověď ale znát nemužeš inžo,to je jasny. :wink:


Peter BT
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 08 Sep 2010, 15:17
Obrázok užívateľa
administrátor stránky

Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32
Príspevky: 1351
Bydlisko: Nové Zámky

Offline
u klasického turba to beriem, ale napr. hypercharger sa dáva bežne na Draga bez úprav motora, samozrejme sa zase hrá s tryskami a ihlami.

A brejk myslím hovoril o tejto ceste, nie o klasickom turbe - to by sme tam museli dať väčší fén :-)


Mirek1
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 08 Sep 2010, 18:35
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52
Príspevky: 2366
Bydlisko: Haná

Offline
Peťo,tak si přečti stranu 15,tam se bavíme o normálním turbu. :wink:


Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Verzia pre tlač

Kto je on-line
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 4 hostia
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
Skočiť na:  


Vymazať všetky cookies fóra | Tím | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
DAJ Glass 2 template created by Dustin Baccetti
Slovenský preklad: phpbb3.sk | phpbb.sk.