Autor |
Správa |
Mirek1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 19 Sep 2011, 23:06 |
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
Taky jezdím na BRISK a spokojenost největší za 40,- to startuje a jede uuplně parádně. 
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 11 Okt 2011, 12:28 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Jen pro info
obrázek porovnání doporučovaných obyčejných svíček Denso
a českých tuningových (3 jiskry současně) za stejnou cenu.
Tohle jsou konkrétně na SV650 průměr 10, na Bulldoga samozřejmě existujou taky.
R.

|
|
|
|
|
Mirek1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 11 Okt 2011, 14:48 |
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 11 Okt 2011, 17:57 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Mirek1 píše:
Výborně,
ale jsou tam ještě dva rozdíly
R.
|
|
|
|
|
OZZY
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 11 Okt 2011, 19:32 |
|

spomíname
Registrovaný: 30 Mar 2009, 17:09 Príspevky: 255 Bydlisko: Ovčáry Mělnik
|
break13 píše: Jen pro info obrázek porovnání doporučovaných obyčejných svíček Denso a českých tuningových (3 jiskry současně) za stejnou cenu. Tohle jsou konkrétně na SV650 průměr 10, na Bulldoga samozřejmě existujou taky. R. 
break13 a mužem vědet jaký na bulldu a jestly to má cenu?dík 
_________________ MEMENTO MORI
|
|
|
|
|
Jirka78
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 11 Okt 2011, 20:56 |
|

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27 Príspevky: 323 Bydlisko: Třebíč
|
tady jsem našel zajímavý test
http://josef.posta.sweb.cz/publik/Pub_109.html
+1% a výrobce slibuje víc pokud se upraví řídící jednotka
každopádně zajímavý a má to měděnou podložku
docela mě překvapilo, že za 250 hodin se u klasický svíčky zvýšila opálením vzdálenost elektrod o 0.1 mm
příště si taky koupím naši značku, ale těžko říct jak se to bude chovat v Buldozeru
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 11 Okt 2011, 21:25 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Ten test samozřejmě znám, je to jeden z více,
ve světě jsou s nimi také praktické zkušenosti,
především ze sportu, kde jsou jen pozitivní.
Vzhledem k tomu, že motor Bulldoga je zastaralé konstrukce,
tak se ne všechny vlastnosti plně projeví.
Na druhou stranu pokud za stejnou cenu jako za "západní" svíčku
mohu dostat technicky daleko propracovanější výrobek
od domácího špičkového várobce, tak je to jednouchá volba
Pro normální jezdce Brisk do Bulldoga od nejjednodušších/nejlevnějších:
LR15YC,LR15TC,LX15TC, LR15TXC,LR15ZC,LR15LGS
Pro ty co to víc točej, tak zvolí tepelnou hodnotu 14 při stejném označení.
Tučně jsou svíčky řady Premium, nemají je všude
R.
|
|
|
|
|
stonemen
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 12 Nov 2012, 20:07 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
Potřeboval jsem vyměnit svíčky, tak jsem šel do Brisku LOR 14 LGS kus za 200.-. Abych pravdu řekl velká změna se neudála, ale mají kilometrový nájezd 30.000km. V letním parnu by bullda mohl lépe startovat. Určitě je lepší průběh startu u motorek s otevřeným sáním a laufama... 
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
jojobulldog
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 12 Nov 2012, 20:53 |
|
Registrovaný: 07 Júl 2012, 20:17 Príspevky: 194 Bydlisko: Zákamenné
|
Podla mna je volba iných sviečok kravina. Ja tam dal org. predpísanú výrobcom, a Yamahaci niesú hlúpy a aj preto tam dali NGK BPR7ES. iridiovky a podobné sviečky su na závodné motory.....
|
|
|
|
|
jujing
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 12 Nov 2012, 21:13 |
|
Registrovaný: 25 Mar 2012, 19:06 Príspevky: 86 Bydlisko: Příbram
|
Zkoušel sem nahradit Brisky za NGK v autě Brisky sem zaměnil přesně tak jak mi to řikal prodejce který to hledal v katalogu. Svíčky vydrželý celých 20km pak šli z auta ven a nahradil sme je to co si přál výrobce tedy NGK sice byli 3x drašší ale fungovalo to jak mělo po týhle zkušenosti už v tomhle šetřit nehodlám... Výrobce snad ví nejlíp co tam dát...
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 12 Nov 2012, 22:15 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
jujing píše: Zkoušel sem nahradit Brisky za NGK v autě Brisky sem zaměnil přesně tak jak mi to řikal prodejce který to hledal v katalogu. Svíčky vydrželý celých 20km pak šli z auta ven a nahradil sme je to co si přál výrobce tedy NGK sice byli 3x drašší ale fungovalo to jak mělo po týhle zkušenosti už v tomhle šetřit nehodlám... Výrobce snad ví nejlíp co tam dát...
Výše uvedené "zlobení" Brisků je naprosto typické a má jen jednu příčinu.
Premium svíčky od Brisku umí dát výrazně větší jiskru, ale taky vyžadují aby zapalovací soustava byla v perfektním pořádku. Takže je před jejich nasazením potřeba očistit od bordelu kabely, koncovky,ZC , rozdělovače, zapalovací lišty no prostě všechny vysokonapěťový díly a pak není žádný problém s probíjením VN na znečištěných dílech. Jednoduše řečeno Brisk premium odhalí zanedbanou zapalovací soustavu, stačí nastartovat ve tmě a hned je vidět kde to probíjí.
Já už na ty "závodní" Brisky jezdím 20 let a vždy to motoru prospělo a to i když to byla 120,Žigul, škodivka nebo Chrysler.
Jo a v Bulíkovi je mám ostatně taky k plné spokojenosti
R. 
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 26 Nov 2012, 08:43 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Něco pro Brejka :
http://unsafeproducts.eu/2012/11/23/spa ... rformance/
svolávací akce na svíčky NGK. Naše BPR7ES tam sice nejsou, ale i tak to není dobrá vizitka (výrobní rozmezí jeden rok!).
_________________ '03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 26 Nov 2012, 09:32 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
To se stane i v lepších rodinách,
horší je celková kontinuální nekvalita.
Typickým příkladem je fa Champion,
se kterou mám negativní zkušenosti už 40let
R.
|
|
|
|
|
stonemen
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 01 Sep 2013, 19:44 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
stonemen píše: Potřeboval jsem vyměnit svíčky, tak jsem šel do Brisku LOR 14 LGS kus za 200.-. Abych pravdu řekl velká změna se neudála, ale mají kilometrový nájezd 30.000km. V letním parnu by bullda mohl lépe startovat. Určitě je lepší průběh startu u motorek s otevřeným sáním a laufama... 
Tak se podělím o zkušenost s výše uvedenýma svíčkama. Motor začal vynechávat pod 3.000 ot. když jsem dal plný plyn, nejvíc na 4 a 5 rychlostní stupeň. Střílení do výfuku, škubaní jak na splašeným koni. Dlouho jsem dumal čím to, proč tak náhlá změna. První po čem jsem šel byly svíčky a zaplať pán bůh, byl problém vyřešen. Dal jsem tam zpátky NGK na kterých je najeto přes 20.000 km a motorka se sbírá ze středních otáček jako dřív. Na Briskách bylo najeto kolem 4.000 km. Po konzultaci přímo s pánem z Brisku není tento typ svíček vhodný na naše motory , což mě potvrdil i majitel jedné Yamahy Virago...
Zřejmě máme slabou zapalovací soustavu a počase prostě nemá jiskra to správné grády.

_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
Mirek1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 02 Sep 2013, 09:03 |
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
Mam tam ty obyč. Brisk LR15YC a bez jedineho problemu jen jezdim.......
|
|
|
|
|
|