Yamaha BT 1100 Bulldog http://www.yamaha-bulldog.sk/ |
|
horní víka karburátoru -komory http://www.yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=3&t=782 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | break13 [ 14 Feb 2012, 09:56 ] |
Predmet príspevku: | |
Bacha, do toho nešahej, ta gumová membrána a kanálky k ní , to je základní část principu rovnotlakých karburátorů ![]() Heftem ovládáš klapku a šoupátka si samy regujujou sekundárně vzduch podle zatížení motoru. Ty malý "bezvýznamný" o-kroužky právě těsní podtlak k šoupátkům. Pokud to netěsní, tak vznikají záhadné výpadky výkonu např. R. |
Autor: | Jirka78 [ 14 Feb 2012, 19:59 ] |
Predmet príspevku: | |
tohle mi je jasný jak to fakčí. Já myslím tu malou gumičku na kraji která tam je připravená pro nějaký kanálek, který tam ovšem není! mě zajímalo jestli to tak máš taky. |
Autor: | break13 [ 14 Feb 2012, 22:22 ] |
Predmet príspevku: | |
Jirka78 píše: tohle mi je jasný jak to fakčí. Já myslím tu malou gumičku na kraji která tam je připravená pro nějaký kanálek, který tam ovšem není!
mě zajímalo jestli to tak máš taky. No ten kanálek není slepý i když tak vypadá, zkus do něj fouknout ![]() R. |
Autor: | Jirka78 [ 15 Feb 2012, 20:15 ] |
Predmet príspevku: | |
v mém případě je, žádná dírka tam není |
Autor: | break13 [ 16 Feb 2012, 09:36 ] |
Predmet príspevku: | |
Jirka78 píše: v mém případě je, žádná dírka tam není
jestli to máš ještě rozebraný, tak to vyfoť, já až se dostanu do svého "skladu ND" tak se podívám mám tam jednu sestavu karburátorů na tuning. R. |
Autor: | Jirka78 [ 16 Feb 2012, 18:08 ] |
Predmet príspevku: | |
psal jsem že před půl rokem (na schématech v manuálu to není), jen jsem si na to vzpomněl, musí tam ale být ještě nějaká další dírka, možná v samotném šoupátku, jinak by to nemohlo fungovat. |
Autor: | break13 [ 03 Apr 2012, 14:19 ] |
Predmet príspevku: | |
Jirka78 píše: psal jsem že před půl rokem (na schématech v manuálu to není), jen jsem si na to vzpomněl, musí tam ale být ještě nějaká další dírka, možná v samotném šoupátku, jinak by to nemohlo fungovat.
Měl jsem rozebrané celkem tři sady karbeců a kanálek/dírka byla vždy funkční, jen to není úplně jasně vidět,(jako u ženský), ale důkladnou prohlídkou nebo proufouknutím to zjistíš na 100%. Jinak by ti Bulík rozhodně nejezdil ! ![]() R. |
Autor: | break13 [ 17 Apr 2012, 07:52 ] |
Predmet príspevku: | |
Vy mě znervózňujete, naposled jsem se hrabal v karbecech loni, když jsem připravoval karburaci pro Marka a vše bylo samozřejmě tak jak má být a taky to normálně funguje. Bohužel teď nemám čas se na to podívat mám spoustu jiný práce na Bulldogovi, ale samotnýho mě to už teď zajímá. R. |
Autor: | stonemen [ 18 Apr 2012, 20:44 ] |
Predmet príspevku: | |
Tak mě napadá, jestli ten volný kanálek ve víčku neslouží jako zásobárna vzduchu pro vyrovnávání tlaků. Něco jako expanzní tlaková nádoba u topení. Když po otevření škrtící klapky jde šoupátko nahoru, stlačí vzduch nad membránou a po ubrání plynu ten stlačený vzduch v kanálku víčka nad membránou vrací šoupátko zpět... |
Autor: | Jirka78 [ 18 Apr 2012, 22:16 ] |
Predmet príspevku: | |
to určitě ne, protože objem kanálku vůči celému prostoru je zanedbatelný. Spíš to bylo použito na nějakých předchozích typech karburátorů |
Autor: | break13 [ 19 Apr 2012, 09:02 ] |
Predmet príspevku: | |
Ať koukám jak koukám, tak z těch fotek si nevzpomenu jak je to přesně s těmi kanálky, ale rozhodně mi to při první demontáži hned trklo - kde si mám dát bacha. Každopádně pod membránou je atmosférickej tlak a nad membránou je podtlak ze sacího potrubí. Reguluje/stabilizuje to automaticky rychlost proudění kolem jehly a kanálků, aby směs byla stále optimální. Nemůžu zrovna najít soubory se servisním manuálem Bulldoga, tam by měl být snad schématický nákres obvodů karburátoru. R. |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |