Yamaha BT 1100 Bulldog http://www.yamaha-bulldog.sk/ |
|
"mrtvý chod plynu" http://www.yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=3&t=728 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | DUSAN [ 24 Júl 2011, 22:59 ] |
Predmet príspevku: | "mrtvý chod plynu" |
Opět zdar! Další téma k odborné diskusi... Řeším ještě "menší problém",na který mi nedokáže nikdo odpovědět z širokého okolí ![]() Stává se mi od začátku,co mám Bulldu,že při podřazování a dání "meziplynu" mi nereaguje plyn,mlaskne to jako by přes karbec a chcípne za jízdy.Motor je zahřátý a plyn má jakoby mrtvý chod a nereaguje v ten moment. Nestává se to vždy,jen občas a v servisu na mne koukali opět jak na blázna,že je vše o.k. a seřízeno a moc to sleduji... Teď mi to zčalo dělat i při rozjezdu s nezahřátým motorem po tom pádu ze stojanu,dal jsem za 1 a že vyjedu z brány do mírného kopce,rozjel se kousek a v záběru přestal plyn nereagovat a chcípl motor,jak když to něco ucpe,výkon nula a chcíplo to.Znovu natočil,protůroval,vyjel a celou vyjíždku 150km ok,jen se mi zdá,že reakce na plyn je horší,než byla. Asi by to chtělo znovu přejít karbce,nebo nevim,když v servise napsled vše ok.,ale určitě bych to viděl karbce,měl jsem je rozdělané a čistil,po tom pádu ze stojanu a neseřizoval...na to nejsem vybaven ![]() ![]() ![]() ![]() Nebo možnost,že jsem přeolejoval KN filtr (preventivně jsem ho vypral po tom pádu)letos už po 2,někde jsem četl,že je to možné,ale nechci kecat kraviny. Svíčky nové,karbce po rozebrání (mimo vrchu,tj.membrány+jehly),bez nálezu...Startuje v pohodě,tepla i studená. ![]() |
Autor: | cafe-racer [ 25 Júl 2011, 14:00 ] |
Predmet príspevku: | |
Ahoj, meziplyny se ti výrazně zlepší po odstranění zbytečného AIS; z toho co popisuješ ohledně chcípání v záběru to ale tímhle na 100% nemůže být. Máš možnost tam dát jinej filtr a poznat rozdíl? |
Autor: | stonemen [ 25 Júl 2011, 20:51 ] |
Predmet príspevku: | |
Občas se mi to stane, když mám zahřátý motor a nastartuju. Po přidání plynu to chcípne. Znovu nastartuju s trochou plynu, protůruju a je to ok. Za jízdy se mi to nestalo... |
Autor: | DUSAN [ 26 Júl 2011, 10:20 ] |
Predmet príspevku: | |
![]() ![]() ![]() |
Autor: | DUSAN [ 26 Júl 2011, 21:54 ] |
Predmet príspevku: | |
Ještě mne napadlo,jestli by to nemohla dělat špatná membrána v karbci po tom pádu ??Navíc je to část,kterou jsem nekontroloval,nemám ten torx,nebo co to je ![]() ![]() |
Autor: | break13 [ 27 Júl 2011, 13:00 ] |
Predmet príspevku: | |
Pádem ze stojanu se ti karbecy poškodit nemůžou, pokud to na ně teda přímo nespadne ![]() Jak to popisuješ je to spíš chudším nastavením směsi na začátku rozsahu, nastavuje se to standardně šroubkem směsi na 3,5 otáček od dorazu. Pokud se někdo v těch karburátorech vrtal, je to pravděpodobné. Pokud mám studený motor a vyjíždím z garáže, tak to musím držet v otáčkách a přes spojku, jinak to nejede. Mám to do zatáčky a když jsem to neznal, tak jsem to naklopil , přidal a motor nic a to jsem pak měl co dělat abych to "nepoložil do písku" ![]() R. |
Autor: | DUSAN [ 27 Júl 2011, 22:07 ] |
Predmet príspevku: | |
No je mi jasný,že se tam toho nemá moc co zk...it,když to spadne ze stojanu,ale když mi to spadlo nastartované a plácalo se to chvíli v leže,tak bych neřekl,že je to moc dobrý.Mne jeden známý co trochu dělá do aut a motorek mi zase hned řekl podle toho co mi to dělá,že by to viděl na špatnou membránu,ale to jsou dohady.V karbcích jsem se hrabal jen já,měl jsem jen rozdělané plovák.komory a trysky,s ničim jiným jsem nehýbal. Moc se mi do toho nechce znovu hrabat,ještě si ty membrány zk...im sám a bude vyděláno,asi to bude lepší si to seřízení nechat projít znovu v servise... ![]() |
Autor: | durinkos [ 27 Júl 2011, 22:52 ] |
Predmet príspevku: | |
mne to tiez robi dost casto. nic si z toho nerob ![]() |
Autor: | miki [ 27 Júl 2011, 23:07 ] |
Predmet príspevku: | |
Mně to zase nedělá vůbec ![]() |
Autor: | Mirek1 [ 28 Júl 2011, 06:27 ] |
Predmet príspevku: | |
Mel jsem jednou prasklou membranu na ER5tce. V nizkych otačkach to poznat nebylo vubec.....akorat ve vysokych a motorka nejela vic jak 120. Nic nechcipalo. |
Autor: | break13 [ 28 Júl 2011, 08:27 ] |
Predmet príspevku: | |
DUSAN píše: No je mi jasný,že se tam toho nemá moc co zk...it,když to spadne ze stojanu,ale když mi to spadlo nastartované a plácalo se to chvíli v leže,tak bych neřekl,že je to moc dobrý.Mne jeden známý co trochu dělá do aut a motorek mi zase hned řekl podle toho co mi to dělá,že by to viděl na špatnou membránu,ale to jsou dohady.V karbcích jsem se hrabal jen já,měl jsem jen rozdělané plovák.komory a trysky,s ničim jiným jsem nehýbal.
Moc se mi do toho nechce znovu hrabat,ještě si ty membrány zk...im sám a bude vyděláno,asi to bude lepší si to seřízení nechat projít znovu v servise... ![]() No z vlastní čerstvé zkušenosti vím, že i při " tvrdém pádu ze stojanu" ![]() kdy Bulík ležel na boku a ještě chcvíli brblal, tak se akorát uchlastal a pak šel hóóódně blbě nastartovat. Membrána se ti takhle najednou poškodit nemůže. To je jako kdyby dorostenka přišla o panenství v tělocviku při trojskoku ![]() R. |
Autor: | Peter BT [ 28 Júl 2011, 08:35 ] |
Predmet príspevku: | |
break13 píše: ...........To je jako kdyby dorostenka přišla o panenství v tělocviku při trojskoku
![]() R. ![]() ![]() |
Autor: | DUSAN [ 28 Júl 2011, 09:23 ] |
Predmet príspevku: | |
![]() |
Autor: | Kordy [ 28 Júl 2011, 13:29 ] |
Predmet príspevku: | |
Breaku ale to se klidně může stát, dopadne-li na dorostence:). |
Autor: | break13 [ 29 Júl 2011, 10:05 ] |
Predmet príspevku: | |
Kordy píše: Breaku ale to se klidně může stát, dopadne-li na dorostence:).
To jó, ale to je už jiná dispiclína, ne trojskok ale trojšuk ![]() R. |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |