Yamaha BT 1100 Bulldog
http://www.yamaha-bulldog.sk/

dynojet
http://www.yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=3&t=507
Stránka 1 z 4

Autor:  palchi [ 28 Dec 2009, 18:58 ]
Predmet príspevku:  dynojet

.

Autor:  Ouklend [ 28 Dec 2009, 19:30 ]
Predmet príspevku: 

palchi.

úprava motoru je řešená tady:

http://yamaha-bulldog.web4men.sk/viewto ... &start=105

myslím, že Break tam vysvětloval, že ta úprava jde udělat úpravou trysek a sáním, a že to nahradí Dynojet a hlavně ušetří peněžence. ale přesně už nevím, kde to je. musíš si to pořádně projet.
jinak já mám Dynojet, ale moto jsem s tím už koupil ...

Autor:  palchi [ 28 Dec 2009, 19:56 ]
Predmet príspevku: 

viem ze uz sa to tu riesilo, cital som to, to hrdlo sania upravim aj tie dorazy, len chcem vediet, ci tam mam dat trysky 127.5 alebo namiesto nich komplet ten dynojet...ved dynojet musi spravit viac ako len tie samotne trysky, ci?

Autor:  Ouklend [ 28 Dec 2009, 20:16 ]
Predmet príspevku: 

fakt nejsem odborník, tak bych tě nerad pomýlil, ale myslím, že je to jen o výměně trysek a hrdla sání.

v tom odkaze, co jsem ti dával výše je třeba toto:

Citácia:
break13
Zaslal: Št december 10, 2009 16:22:34 Predmet:



Založený: 11 august 2009
Príspevky: 123
Bydlisko: Praha 4

Vyprdněte se na ty frézovaný dekly, stejně to není vidět a je to drahý
jak jsem psal/foto dříve tak to stačí z plechu s dírou,
na jaro jsem udělal změnu, u starýho plastovýho jsem uřízl ty nátrubky
A JE TO.
Ty trysky je celkem legrace :
od původních čoperů se na tomhle motoru furt zvětšovaly :
XVS 110/112,5
BT old 125/125
BT new 128,8/127,5

takže 130 nebo 132,5 je dobrá volba,
nakonec to je skoro jedno - ten motor stejně nemá maximální výkon v maximálních otáčkách,
protože to ty dva ventily nezvládaj .
R.


zřejmě zrovna toto jsi měl na mysli?

Autor:  stonemen [ 28 Dec 2009, 21:36 ]
Predmet príspevku: 

Topham dávat nemusíš (obsahuje to frézovaný dekl na airbox a trysky) pokud si upravíš dekl airboxu a koupíš KN filtr , koupíš dynojet (obsahuje trysky, jehli apod) pak ti zbývají odstranit dorazy a systém dodatečnýho spalování a šetřit na laděný výfuky, uděláš maximum pro to co jde s tímhle motorem udělat :wink: Já to budu řešit podobně. Pokud jsem na něco zapoměl tak mě prosím doplňte... :)

Autor:  NaaR [ 28 Dec 2009, 21:49 ]
Predmet príspevku: 

no maximum bych nerikal .
Rozumny maximum v pomeru s cenou by se dalo rict :-D

Autor:  Ouklend [ 28 Dec 2009, 22:01 ]
Predmet príspevku: 

Jen tak pro dokreslení ...

Dynojet je např tady:

http://www.motoeso.cz/zbozi/71688/DYNOJET-BT-1100-BULLDOG-01-04.htm

Topham např. tady:

http://www.mikuni-topham.de/ENGLISHSITE/Carburetor_kits/Yamaha_English/BT1100_English/BT1100_2005_main.html

A názorné info má na svých stránkách třeba i Martin:

http://www.motoborgo.net/yamaha_bulldog.htm

:wink:

Autor:  stonemen [ 28 Dec 2009, 22:23 ]
Predmet príspevku: 

NaaR píše:
no maximum bych nerikal .
Rozumny maximum v pomeru s cenou by se dalo rict :-D

JJ přesně a bez rizika poškození motoru...

Autor:  Peter BT [ 28 Dec 2009, 23:19 ]
Predmet príspevku: 

grafy nájdeš tu, tak ako sme to postupne robili
zo sady topham sa napokon použil len dekel na sanie - to si vieš upraviť aj sám, aj keď menej elegantne, ale zato určite lacnejšie

http://yamaha-bulldog.web4men.sk/viewto ... c&start=15

takže rozhoduj sa, alebo rozmýšľaj. Ja som spokojný a šiel by som do toho opäť

Autor:  palchi [ 29 Dec 2009, 11:05 ]
Predmet príspevku: 

stonemen píše:
Topham dávat nemusíš (obsahuje to frézovaný dekl na airbox a trysky) pokud si upravíš dekl airboxu a koupíš KN filtr , koupíš dynojet (obsahuje trysky, jehli apod) pak ti zbývají odstranit dorazy a systém dodatečnýho spalování a šetřit na laděný výfuky, uděláš maximum pro to co jde s tímhle motorem udělat :wink: Já to budu řešit podobně. Pokud jsem na něco zapoměl tak mě prosím doplňte... :)


presne toto som chcel pocut...dakujem, uz mam jasno...proste som chcel vediet, ci mam davat cely dynojet alebo len tie dve trysky...takze dynojet + vsetko to ostatne (sanie, KN, pridavne spalovanie)...a ladaky tam uz ake take mam - su tam LeoVince

Topham kupovat nebudem, to hrdlo si upravim sam, ved za to dat 89E :D akurat dynojet u Louisa stoji 100E, ale tak co uz...a KN 66E...

Autor:  stonemen [ 29 Dec 2009, 22:24 ]
Predmet príspevku: 

LeoVince, hmm 8) , tak doufám že je někdy uslyším brumlat.... :wink:

Autor:  palchi [ 11 Jan 2010, 10:44 ]
Predmet príspevku: 

a este jedna vec. je jedno odkial to objednam? pozeral som ceny u Louisa tam stoji dynojet 99E a napr. u vas v Cechach na www.dkracing.cz to stoji 1765Kc co by malo byt zhruba 67E...nebude tam v nicom rozdiel? v znacke alebo kvalite?

Autor:  stonemen [ 11 Jan 2010, 20:00 ]
Predmet príspevku: 

palchi píše:
a este jedna vec. je jedno odkial to objednam? pozeral som ceny u Louisa tam stoji dynojet 99E a napr. u vas v Cechach na www.dkracing.cz to stoji 1765Kc co by malo byt zhruba 67E...nebude tam v nicom rozdiel? v znacke alebo kvalite?

Myslím,že je to jedno,akorát nevím jak se bude řešit pošta přes hranice. Označení Dynojetu by mělo být E-4189 a vzduch.filtru KN YA-7585,takže pokud bude shodný tip tak by neměl být problém... :wink:

Autor:  break13 [ 12 Jan 2010, 10:23 ]
Predmet príspevku: 

palchi píše:
a este jedna vec. je jedno odkial to objednam? pozeral som ceny u Louisa tam stoji dynojet 99E a napr. u vas v Cechach na www.dkracing.cz to stoji 1765Kc co by malo byt zhruba 67E...nebude tam v nicom rozdiel? v znacke alebo kvalite?

Bacha na to,
že snad existují plagiáty a upozorňují na to přímo na stránkách Dynojetu.
R.

Autor:  stonemen [ 12 Jan 2010, 21:33 ]
Predmet príspevku: 

break13 píše:
Bacha na to,
že snad existují plagiáty a upozorňují na to přímo na stránkách Dynojetu.
R.

Tak doufám,že v DKracingu by si nedovolily prodávat plagiáty...

Stránka 1 z 4 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/