Autor |
Správa |
kopecky.ales1
|
 |
Predmet príspevku: Startování | Napísal: 03 Aug 2014, 17:42 |
|
Registrovaný: 21 Apr 2013, 16:11 Príspevky: 4 Bydlisko: Turnov
|
Ahoj všem,potřebuji poradit.BT mě nejde nastartovat.Moto vlastním 2 roky a už jsem do moto koupil 2 nové baterky.Moto při startu jen cvaká pod sedlem a tím je konec. Nemáte někdo stejný problém, že odchazejí baterky?Děkuji předem všem za rady.A
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 03 Aug 2014, 19:37 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Ahoj, cvakání jsem řešil taky a bylo to vážně špatnou baterkou. Po výměně za novou mám už 4 roky klid (původní vydržela 8 let).
Jestli ti baterka vydrží málo, proměř si dobíjení ve všech režimech, i jestli se ti při vypnutém motoru někam neztrácí šťáva (alarm a podobné dodatečné montáže).
_________________ '03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice
|
|
|
|
|
igorescu
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 03 Aug 2014, 22:51 |
|
Registrovaný: 13 Okt 2009, 12:47 Príspevky: 138 Bydlisko: Bratislava
|
A nie je to len odpalena poistka (ta 30mA)?
Ta je samostatne od ostatnych poistiek.
Mne posla ked som raz na jar namontoval baterku a tiez sa to prejavovalo len cvakanim a nenastartovala.
|
|
|
|
|
kopecky.ales1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 04 Aug 2014, 10:35 |
|
Registrovaný: 21 Apr 2013, 16:11 Príspevky: 4 Bydlisko: Turnov
|
cafe-racer píše: Ahoj, cvakání jsem řešil taky a bylo to vážně špatnou baterkou. Po výměně za novou mám už 4 roky klid (původní vydržela 8 let). Jestli ti baterka vydrží málo, proměř si dobíjení ve všech režimech, i jestli se ti při vypnutém motoru někam neztrácí šťáva (alarm a podobné dodatečné montáže).
Štáva ta se mě ztrácí svítí mě kontrolka mazání a kontrolka rezerva.Zničeho nic se mě tohle objevilo.Také nevím co s tím.  Spíš bych potřeboval někoho šikovného kdo by to dal dohromady,ale tady u nás tu nikdo není.
|
|
|
|
|
kopecky.ales1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 04 Aug 2014, 10:37 |
|
Registrovaný: 21 Apr 2013, 16:11 Príspevky: 4 Bydlisko: Turnov
|
igorescu píše: A nie je to len odpalena poistka (ta 30mA)?
Ta je samostatne od ostatnych poistiek. Mne posla ked som raz na jar namontoval baterku a tiez sa to prejavovalo len cvakanim a nenastartovala.
Podívám se na pojistku.
|
|
|
|
|
kopecky.ales1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 04 Aug 2014, 10:37 |
|
Registrovaný: 21 Apr 2013, 16:11 Príspevky: 4 Bydlisko: Turnov
|
igorescu píše: A nie je to len odpalena poistka (ta 30mA)?
Ta je samostatne od ostatnych poistiek. Mne posla ked som raz na jar namontoval baterku a tiez sa to prejavovalo len cvakanim a nenastartovala.
Podívám se na pojistku.
|
|
|
|
|
remote
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 04 Aug 2014, 19:10 |
|

Registrovaný: 24 Sep 2009, 17:10 Príspevky: 399 Bydlisko: Semily
|
Hele, pokud nevíš co přesně měřit a kde, raději se do ničeho sám nepouštěj. Zkus toto : http://www.motocentrumaz.com/ - ty mám vyzkoušený. Nebo zkus v Jablonci na Vrkoslavicích, tam je takovej servis u hlavní, ale nevím jak fungujou ( dával tam Buldu Bedi, tady z fóra ).
remote
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 05 Aug 2014, 16:32 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Zkus to nastartovat přes kabely z auta (bacha na polaritu, baterka v Bulíku by mohla bouchnout)
a pokud to bude dělat stále , baterka je OK a pak jsou dvě možnosti:
- pecka na kontaktech relátka ke startéru - vyměnit relé, nebo očistit kontakty (jehlovým pilníkem, nikdy smirkem !)
- chyba startéru, ochozený uhlíky, zanešenej komutátor, totálka startéru)
pokud tomu nehovíš a nemáš aspoň multimetr,
nech to na odborníky.
R.
|
|
|
|
|
MilanBT
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 06 Aug 2014, 13:24 |
|
Registrovaný: 17 Okt 2008, 10:35 Príspevky: 271 Bydlisko: Mikulovice, okres Pardubice
|
Mohl by jsi mít taky zkrat v budících. To se projeví tím, že pokud máš Bulíka v klidu, tak Ti spotřebovává podstatně víc energie, než je potřeba pro chod paměti hodin. Pokud tedy nabiješ baterii a změříš ji, tak by měla ukazovat za týden nebo za 14 dní stejné napětí. A to i když nebudeš v tomto období vůbec jezdit a baterie se Ti nebude při jízdě dobíjet. Toto měření je potřeba dělat při baterii stále zapojené v tomto období v okruhu motocyklu. Samozřejmě můžeš mít také smůlu na baterii, tzn. že Ti nedrží výkon. To zase zjistíš při zátěžovém testu s baterií odpojenou z okruhu motocyklu. Tzn. měřit, měřit a zase měřit.
|
|
|
|
|
|