Yamaha BT 1100 Bulldog
http://www.yamaha-bulldog.sk/

Restriktor karburátorů + výkonová díra
http://www.yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=3&t=1090
Stránka 1 z 1

Autor:  Ondrej [ 20 Dec 2014, 18:12 ]
Predmet príspevku:  Restriktor karburátorů + výkonová díra

Zdarec borci,

pročítám místní vlákna a spousta z vás se zmiňuje o odstranění restrikcí v karburátorech, ale na netu o tom nemůžu nic najít.

Kde se nachází ta restrikce/dorazy? Máte někdo fotku?

A druhá otázka je ohledně výkonové díry okolo 3.500/ot kdy to jde docela dost cítit, že se tam motorka moc necítí. Čím jste to vyřešili ? :-)

Díky!

Autor:  Peter BT [ 20 Dec 2014, 22:01 ]
Predmet príspevku: 

nooo..... to si trafil do osieho hniezda :thumbup3:
na toto sú tu dva názorové tábory.... skús prečitať aspoň tieto vlákna....

http://yamaha-bulldog.web4men.sk/viewtopic.php?t=39
http://yamaha-bulldog.web4men.sk/viewtopic.php?t=492

ale v stručnosti... celkovo sa robia tieto veci.... nie každý robí všetko.... a všetci sme spokojný....

odstránenie AIS (dúfam, že som nepoplietol tú skratku :-) )
otvorenie sania
výmena trysiek na brzde
odstránenie restriktora - dorazu v karburátore
ladené výfuky

názor si sprav sám.... ale diskusiu iste rozprúdiš :wink2:

Autor:  cafe-racer [ 21 Dec 2014, 18:50 ]
Predmet príspevku: 

Sorry, ale toto nemá s hnízdem nic společného.
Že je BT z fabriky zaškrcené kvůli emisím je fakt. Když vám namontuju doraz na plynovou rukojeť aby šla otevírat jen na 75%, budete ji chtít dát bez debat pryč - a o ničem jiném restriktory v šoupátkách a sání nejsou.
Že je BT z fabriky vybavené AIS kvůli emisím je taky fakt. Je na každém, jestli tam tenhle nesmysl mít chce nebo nechce bez ohledu na přínos. Logika velí odstranit, protože je to jenom pitomej nízkotlakej kompresor hnanej podtlakem z karbeců co pouští přefiltrovanej vzduch do výfukových kolen, aby sekundárním spalováním zlepšoval emise.... a zvětšoval pracovní teplotu motoru a urychloval žloutnutí kolen.
A že se dá BT vyladit na ± 110 Nm na motoru je taky fakt :-)
Takže tak.

Autor:  Ondrej [ 22 Dec 2014, 00:43 ]
Predmet príspevku: 

Diky borci za odpovedi, ale stale nevim jak vypada ten doraz na karburatorech. Nic na netu jsem nenasel a karburatory mam venku a zda se ze se daji otevirat na 100% ale chci mit jistotu :) diky!

Autor:  cafe-racer [ 22 Dec 2014, 06:48 ]
Predmet príspevku: 

Ondro, spatne hledas... kdyz nikde jinde tak to mam na strankach www.motoborgo.net

Autor:  Mirec [ 22 Dec 2014, 11:09 ]
Predmet príspevku:  mirec

Možná kdyby ses tady ze slušnosti trochu víc představil,víc rad a ukázek bys jistě dostal víc ... :roll:

Autor:  jojobulldog [ 02 Jan 2015, 21:58 ]
Predmet príspevku:  Re: Restriktor karburátorů + výkonová díra

Neviem ako máte Vy ostatný, ale ja som v mojích karburátoroch našiel tie dorazy. V podstate je to vyberatelný plast, jeho význam spočíva v tom že šupátka sa odvoria do 3/4, otázka znie- ako bude motorka jazdiť bez týchto dorazov a aký to bude mať vply na spotrebu.
Teraz tam je dymojet stage 1, trysky 130, ihly z dynojetu nastavené na druhú zárez od hora, krátke otvorené laďáky Roads.

Prílohy:
IMAG0671.jpg
IMAG0671.jpg [ 536.61 KiB | Zobrazené 15529 krát ]

Autor:  cafe-racer [ 03 Jan 2015, 18:58 ]
Predmet príspevku:  Re: Restriktor karburátorů + výkonová díra

jojobulldog píše:
Neviem ako máte Vy ostatný, ale ja som v mojích karburátoroch našiel tie dorazy. V podstate je to vyberatelný plast, jeho význam spočíva v tom že šupátka sa odvoria do 3/4, otázka znie- ako bude motorka jazdiť bez týchto dorazov a aký to bude mať vply na spotrebu.
Teraz tam je dymojet stage 1, trysky 130, ihly z dynojetu nastavené na druhú zárez od hora, krátke otvorené laďáky Roads.


Vliv na spotřebu je jasný - pokud budeš jezdit na plný plyn, bude i spotřeba větší, však se o 25% zvětší zdvih jehel :-) každopádně samotné odstranění dorazů ne, musí se k tomu dát i odpovídající trysky aby motorka nejela na chudou směs.

Autor:  jojobulldog [ 03 Jan 2015, 21:26 ]
Predmet príspevku:  Re: Restriktor karburátorů + výkonová díra

V manuály od Dynojetu píšu odstraniť aj restriktory.
Niesom nieaký špecialista na úpravu výkonu, ale z istotou tvrdím že po moztáži Dynojetu,otvorených výfukov a vzduch. filtra, musí byť citelný rozdiel výkonu oproti seríí :o

Autor:  break13 [ 06 Mar 2015, 23:26 ]
Predmet príspevku:  Re: Restriktor karburátorů + výkonová díra

Jenom pro uvedení na pravou míru,
AIS nezvyšuje spalovací teplotu motoru, a není to žádný nízkotlaký kompresor :-)
zvýší se jen teplota ve výfuckcích kvůli spalování exhalací přídavným vzduchem,
a zvýšení krouťáku na 110Nm je holý nesmysl,
to jen pro doplnění aby někdo neočekával zázraky !
R.

Autor:  cafe-racer [ 07 Mar 2015, 13:38 ]
Predmet príspevku:  Re: Restriktor karburátorů + výkonová díra

Brejku, už jdi do prdele s těma kecama. Píšu toto :
"a zvětšoval pracovní teplotu motoru a urychloval žloutnutí kolen" - a ty to překroutíš na spalovací teplotu.

Kompresor to samozřejmě je, bere si energii z podtlaku v sání a tlačí (ano, tlačí neboli komprimuje -> tzn kompresor, ale klidně tomu říkej pumpička nebo tlakovač, nebo třeba brejkovátko) do výfuků. Když budeš pozorně hledat, tento pojem najdeš i v oficiálních

A 110Nm mám teď na motoru změřeno stejnou firmou, kterou jsi tu do nebes vychvaloval. Krouťák je omezen jen odhodlaností majitele jak moc to nechá otevřít, s přímým filtrem to jde ještě výš. V případě nesouhlasu kontaktuj přímo DKRacing, ukazovali mi graf který tu kdysi zveřejnil i Pedro.

Tak už zmiz a přestaň škodit.

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/