Autor |
Správa |
helmi
|
|

Registrovaný: 01 Mar 2009, 19:01 Príspevky: 367 Bydlisko: Galanta
|
Asi pred dvomi mesiacmi som si nechal meniť guferá v predných teleskopoch. Na doporučenie servismana, som súhlasil, aby tam dal nejaké guferá z Louisu. Bol som pri tom a videl som ako tam dáva práve vybalené fungláče. Na značku si nepamätám. No a teraz po 2 mes - cca1000 km tečú a prepúšťajú olej viac ako tie staré. Predpokladám, že to asi nie je v norme, keď guferá odídu tak skoro. Pripomínam, že,, Dakar" som s tým nejazdil... Menil už niekto z vás guferá vo vidlách? Akú značku sa oplatí dávať?... a ďalšie otázky s touto témou súvisiace tu čakajú na odpovede.
_________________ Ride Free
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
Mirek1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 21 Jún 2009, 23:02 |
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
Helmi,tak ono taky hodně záleží,v jakém stavu máš trubky. Stačí nějaký ťukanec od kamínku a mužeš je měnit každý měsíc,bo ten hrbol ti strhne břit na guveru a teče to znovu.
|
|
|
|
|
helmi
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 21 Jún 2009, 23:11 |
|

Registrovaný: 01 Mar 2009, 19:01 Príspevky: 367 Bydlisko: Galanta
|
Trubky sú OK, inak by ma servisák upozornil na závadu. A nie sú ani oválne - premeriaval som ich šublerou. 
_________________ Ride Free
|
|
|
|
|
Votys73
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 22 Jún 2009, 16:04 |
|

Registrovaný: 01 Jún 2009, 22:17 Príspevky: 47 Bydlisko: Vrchlabí
|
Zdravím.Ještě jsem je měnit nemusel,ale když jsem přijel k nám do servisu,tak mi hned hlásili,že při výměně těchto gufer automaticky mění vrchní kroužky,které se při demontáži vždy strhnou.Pokud je máš staré,tak by to mohlo nějak souviset.Taky se stává,pokud to jsou ležáky gufera,tak nemají pružnost.Ale já si myslím na stržené břity při montáži.Už se mi něco podobného stalo.Při montáži se to kousne,tak se o to opřeš,gumovou paličkou bouchneš a je to stržené.14 dní vpořádku a pak to začne sáknout.Pokud jsi byl v servisu,tak máš na to záruku.Držím palce 
_________________ Nejdříve hlava potom ruka na plynu:o)
|
|
|
|
|
helmi
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 22 Jún 2009, 23:30 |
|

Registrovaný: 01 Mar 2009, 19:01 Príspevky: 367 Bydlisko: Galanta
|
Díky. To už znie pravdepodobnejšie. Dám si na to bacha... 
_________________ Ride Free
|
|
|
|
|
MIRAS
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 27 Aug 2009, 19:38 |
|

Registrovaný: 31 Okt 2008, 14:27 Príspevky: 622 Bydlisko: HUMPOLEC
|
Tak mě čekají taky gufera,začínají rosit  .Nechám to na konec sezony.
|
|
|
|
|
helmi
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 27 Aug 2009, 20:49 |
|

Registrovaný: 01 Mar 2009, 19:01 Príspevky: 367 Bydlisko: Galanta
|
Z vlastnej skúsenosti Ti radím dobre si rozmysli komu to dáš robiť. Ten ,,odborník" ktorý mi menil guferá v príspevku, totiž nemal správne vybavenie a pravdepodobne pri nabíjaní gufer do vidlíc nesprávnym náradím mi poškodil palice. Po ďalšom zákroku to vyzerá tak, že teraz mám opravené palice a znovu menené guferá, no nechýbalo moc a mohol som meniť aj palice. Či je to v poriadku ukáže bdúcnosť.
_________________ Ride Free
|
|
|
|
|
helmi
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 27 Aug 2009, 20:51 |
|

Registrovaný: 01 Mar 2009, 19:01 Príspevky: 367 Bydlisko: Galanta
|
helmi píše: Trubky sú OK, inak by ma servisák upozornil na závadu. A nie sú ani oválne - premeriaval som ich šublerou. 
Bodaj by ma upozorňoval, keď ich poškodil on. (pravdepodobne)
_________________ Ride Free
|
|
|
|
|
Ouklend
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 27 Aug 2009, 22:19 |
|

moderátor
Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05 Príspevky: 1957 Bydlisko: Olomouc a okolí
|
helmi píše: Z vlastnej skúsenosti Ti radím dobre si rozmysli komu to dáš robiť. Ten ,,odborník" ktorý mi menil guferá v príspevku, totiž nemal správne vybavenie a pravdepodobne pri nabíjaní gufer do vidlíc nesprávnym náradím mi poškodil palice. Po ďalšom zákroku to vyzerá tak, že teraz mám opravené palice a znovu menené guferá, no nechýbalo moc a mohol som meniť aj palice. Či je to v poriadku ukáže bdúcnosť.
promiň helmi, ale čo sú to "palice". až tak dobre po slovensky neviem
vidlice po česku?
|
|
|
|
|
alex227
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 28 Aug 2009, 15:53 |
|

Registrovaný: 10 Feb 2009, 14:20 Príspevky: 480 Bydlisko: Vysočina
|
Vidlice - jedině pan Procházka z Čerčan!!!
_________________ Kolik třešní, tolik višní...
|
|
|
|
|
helmi
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 28 Aug 2009, 19:05 |
|

Registrovaný: 01 Mar 2009, 19:01 Príspevky: 367 Bydlisko: Galanta
|
Palica sa hovorí tej časti teleskopickej vidlice, ktorá sa pri pružení vsúva do tzv. púzdra. V prípade klasickej tel. vid. (BT1100) palica je horná pochromovaná časť a púzdro spodná časť. V prípade USD vidlice je to naopak. Dúfam, že som to vysvetlenie príliš neskomplikoval.
_________________ Ride Free
|
|
|
|
|
Ouklend
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 28 Aug 2009, 20:52 |
|

moderátor
Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05 Príspevky: 1957 Bydlisko: Olomouc a okolí
|
jj. díky. už to chápu ... 
|
|
|
|
|
igorescu
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 11 Júl 2011, 10:05 |
|
Registrovaný: 13 Okt 2009, 12:47 Príspevky: 138 Bydlisko: Bratislava
|
Neskusali ste niekedy niekto len tak pozerat aka predna vidla by sa dala dat na nasho buldu? Myslim nie original vidlu ale nieco custom pripadne z inej motorky (napr. MT 01).
Ja budem po tej mojej nehode musiet menit cely predok lebo po tom stoceni mam kryve aj teleskopy aj okuliare aj osku, proste cely predok. Zda sa mi to trochu divne lebo moja ruka obysla len s narazenym zapestim od riaditiek tak sa mi to nezdalo az na taku silu.
Normalne som uz aj rozmyslal, ze si kupim rovno celu motorku lebo ked zratam cenu nahradnych dielov tak za cenu nahradnych dielov si kupim 5 poskladanych motoriek z predajne.
Ale toho hafana mi je luto a mam ho rad  , takze si ho radsej dam do poriadku.
|
|
|
|
|
stonemen
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 11 Júl 2011, 19:21 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
igorescu píše: Ja budem po tej mojej nehode musiet menit cely predok lebo po tom stoceni mam kryve aj teleskopy aj okuliare aj osku, proste cely predok. Zda sa mi to trochu divne lebo moja ruka obysla len s narazenym zapestim od riaditiek tak sa mi to nezdalo az na taku silu..
Musíš ještě zohlednit váhu motocyklu a tebe. Bulda má nějakých 250kg ty třeba kolem 80kg a hned to máš 330kg a to už ti předek pěkně zmasakruje  Jinak jsem zvědav co zjistíš co by na buldu padlo z jiné moto... 
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
Mirec
|
 |
Predmet príspevku: Mirec | Napísal: 11 Júl 2011, 20:02 |
|
Registrovaný: 06 Sep 2010, 20:34 Príspevky: 637 Bydlisko: Šumperk
|
No hoši,jestli mohu vstoupit do této debaty se svými zkušenostmi - asi je nanejvíš vhodné (!!!) s novými gufery měnit i vymezovaci pouzdra (jsou těsně pod nimi),která vymezují vůli mezi kluzákem a trubkou.Protože ani nové simeringy neudrží zvětšenou vůli mezi těmito součástmi a propouštějí olej.Mě samotnému se to stalo,kdy jsem vyměnil originál (!!) gufera a stejně propouštěly.Po namontování nových vymezovacích pouzder a gufer bylo vše v naprostém pořádku.Na tuto zkutečnost Tě měl upozornit servismann,ne všichni jsou mistři svého oboru (člověk pak bohužel sbírá zkušenosti za vlastní peníze a dřinu). 
|
|
|
|
|
|