Autor |
Správa |
cafe-racer
|
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Ahoj, zjistil jsem že mi mírně profukují výfuky v místě+ kde se koncovka napojuje na svod. Není to moc, ale rukou je to pěkně cítit jak to tudy prdí. Pásky mám stažené na max, ale nestačí
Dělá se na to nějaká páska? Zkoušel jsem dnes kamnářství, nabízeli mi tu klasickou "výfukovou" za 3 stovky celý klubo. Má to smysl, nebo se dá použít i něco lepšího ?
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
Bretis
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 26 Jún 2014, 18:39 |
|
Registrovaný: 19 Apr 2013, 17:34 Príspevky: 18 Bydlisko: Opava
|
|
|
|
|
Harry
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 26 Jún 2014, 21:02 |
|

Registrovaný: 04 Máj 2014, 13:03 Príspevky: 37 Bydlisko: Přerov
|
A začalo ti to samo, nebo měnils výfuky. Já jsem teď před cestou do AUT dával origo výfuky a měl jsem podobnej problém. Nakonec byla chyba v technologickym postupu.  Řešil jsem to s mechanikem a došli jsme k názoru že se tam nehodí složená alu folie, protože má nízký bod tavení. Ale sehnat něco měděného, to by šlo. Něco jako jsou třeba kartáčky u autíček na autodráhu apod.  .
_________________ A komu tím prospějete? Co? Druhé straně?
|
|
|
|
|
Felix
|
|

Registrovaný: 25 Sep 2009, 09:46 Príspevky: 337 Bydlisko: Krnov
|
cafe-racer píše: Ahoj, zjistil jsem že mi mírně profukují výfuky v místě+ kde se koncovka napojuje na svod. Není to moc, ale rukou je to pěkně cítit jak to tudy prdí. Pásky mám stažené na max, ale nestačí  Dělá se na to nějaká páska? Zkoušel jsem dnes kamnářství, nabízeli mi tu klasickou "výfukovou" za 3 stovky celý klubo. Má to smysl, nebo se dá použít i něco lepšího ?
Teď to právě řeším. Patří tam origo těsnění-něco jako kousek trubky. Originál Yamaha - YA00133114 Gasket, Silencer na r.v. 2003( www.oemmotoparts.com). Stojí cca 380,-Kč/ks. Našel jsem i z druhovýroby dva druhy - jeden za 200,-, druhý za 300,-. Budu dávat origo Yamaha a zároveň novou vatu do tlumičů, kde už vlastně žádná není. Tím by výfuky měly opět dávat ty správné zpětné tlaky a díky tomu by se měl trochu posílit krouťák od spodu. A taky zvuk, který už je mírně "rachtavý" by měl opět pěkně dunět. I vibrace do spolujezdcových stupaček by se měly zmírnit. Už se těším, co z toho "by se mělo" půjde opravdu poznat. 
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 27 Jún 2014, 15:22 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Mám to tak asi odjakživa, jenom mi před srazem spadl šroub do otevřený koncovky a musel jsem komplet sundat lauf, abych ho vyklepal
Při zpětný kontrole jsem si všiml. Dám tam těsnění z wemoto nebo ten yamaha díl, díky za tipy.
_________________ '03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice
|
|
|
|
|
Zeeuss
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 27 Jún 2014, 19:03 |
|
Registrovaný: 15 Jan 2014, 20:34 Príspevky: 20
|
Ahoj kluci, možná budu pokáraný že to sem nepatří ale dáváte motorku přeladit pokud dáváte otevřené výfuky a nebo otevřené s tlumivkou ??? Já bych rád občas za hranice a to je jasný že s origo, ale u nás bych raději zase jezdil s otevřenýma výfukama i když s tlumivkou ale hezčí zvuk to má no ... Řeším jestli to dát pro pokoj duše odladit na otevřené ale při přehození to dávat zase odladit na origo  Díky moc za odpověď 
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 27 Jún 2014, 19:52 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Ja ne.. Koupil jsem Ixil primo ma Bulldoga a tak verim ze to maji vymyslene primo na miru.
Ale verim ze by urcite neskodilo dat motorku na odpoledne do sparu nejake dilny, kde by mi seridili bohatost a poladili trysky s durazem na jizdu a ne emise jako to ma seriovy motor 
_________________ '03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice
|
|
|
|
|
Zeeuss
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 27 Jún 2014, 19:59 |
|
Registrovaný: 15 Jan 2014, 20:34 Príspevky: 20
|
No právě no, to že je to otevřený už znamená že by to chtělo vyladit aby to nebylo chudý a časem se to nepropálilo ... 
|
|
|
|
|
Zeeuss
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 27 Jún 2014, 20:34 |
|
Registrovaný: 15 Jan 2014, 20:34 Príspevky: 20
|
|
|
|
|
stonemen
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 06 Júl 2014, 20:43 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
Martine jsi Hradečák tak se stav v Teximu u nadjezdu k Feroně. Mají tam spousty nehořlavých těsnění, šňůr apod. a prodávají na míru nebo kusy. Kupoval jsem tam taky. Jinak pomáhá hliníkový nebo mosazný, měděný plech, kterým vytěsníš spáru spoje...
třeba toto: http://teximtesneni.com/wp-content/uplo ... %C3%A1.pdf
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 06 Júl 2014, 21:42 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
stonemen : díky za tip, tohle hnedka zítra vyzkouším 
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 13 Júl 2014, 15:19 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
stone : zakoupeno, namontováno, už to nefouká.
Ještě jednou děkuju.
_________________ '03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice
|
|
|
|
|
stonemen
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 16 Júl 2014, 08:22 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
Není vůbec zač děkovat. 
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
faksik
|
|
Registrovaný: 07 Máj 2014, 18:35 Príspevky: 54
|
cafe-racer: nepamatuješ si jaky jsi použil rozměr té pásky ? 12x4 , nebo 10x3 ?
|
|
|
|
|
amik
|
|

Registrovaný: 16 Sep 2013, 19:32 Príspevky: 752 Bydlisko: Holice
|
Ze své zkušenosti, do originálu je lepší dát kovové nebo grafitové těsnění (prstýnky) nebo na staré vymačkané dát pastu na výuky, třeba z autokelly za pár kaček. Na laďaky nevím, k nim jsem ještě nedospěl. Ty pásky se pod těsnění nevejdou a když ho vyndáš, tak je tam moc místa a neudrží se ani jednu jízdu.  a Tohle  Nebo origo Yamaha, ale to je dvakrát tak drahý.
|
|
|
|
|
|