Autor |
Správa |
cafe-racer
|
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Ahoj, zjistil jsem že mi mírně profukují výfuky v místě+ kde se koncovka napojuje na svod. Není to moc, ale rukou je to pěkně cítit jak to tudy prdí. Pásky mám stažené na max, ale nestačí
Dělá se na to nějaká páska? Zkoušel jsem dnes kamnářství, nabízeli mi tu klasickou "výfukovou" za 3 stovky celý klubo. Má to smysl, nebo se dá použít i něco lepšího ?
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
Bretis
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 26 Jún 2014, 18:39 |
|
|
|
|
|
|
Harry
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 26 Jún 2014, 21:02 |
|

|
A začalo ti to samo, nebo měnils výfuky. Já jsem teď před cestou do AUT dával origo výfuky a měl jsem podobnej problém. Nakonec byla chyba v technologickym postupu.  Řešil jsem to s mechanikem a došli jsme k názoru že se tam nehodí složená alu folie, protože má nízký bod tavení. Ale sehnat něco měděného, to by šlo. Něco jako jsou třeba kartáčky u autíček na autodráhu apod.  .
_________________ A komu tím prospějete? Co? Druhé straně?
|
|
|
|
|
Felix
|
|

|
cafe-racer píše: Ahoj, zjistil jsem že mi mírně profukují výfuky v místě+ kde se koncovka napojuje na svod. Není to moc, ale rukou je to pěkně cítit jak to tudy prdí. Pásky mám stažené na max, ale nestačí  Dělá se na to nějaká páska? Zkoušel jsem dnes kamnářství, nabízeli mi tu klasickou "výfukovou" za 3 stovky celý klubo. Má to smysl, nebo se dá použít i něco lepšího ?