Yamaha BT 1100 Bulldog http://www.yamaha-bulldog.sk/ |
|
Motor zastavuje po přidání plynu.... http://www.yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=3&t=1006 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | miki [ 04 Dec 2013, 21:36 ] |
Predmet príspevku: | Motor zastavuje po přidání plynu.... |
Ahoj,Katte má problém s motorem a podle popisu to vypadalo na ulitý motor ale podle posledních upřesnění se to chová zase jinak ![]() No motorku som išla previezť ako si vravel. Naštartovala som zo sytičom po chvíľke som ho troška stiahla sadla na moto a išla sa trošku previesť počas cesty som sytič stiahla motorka išla. (snažila som sa ju držať v otáčkach) keď som prišla pred garáž zosadla z moto a chcela som na prázdno pridať plyn tak mi skapala. Tak som ju naštartovala bez sytiča a držala no ako náhle som chcela pridať plyn tak zase skapala. keď som plyn pridala zo sýtičom tak pohodke .... Tak netuším čo sa jej nepáči...... Kdo poradí případně pomůže zn Nové Mesto n Váhom Hoši ,je to atraktivní kočka ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Peter BT [ 04 Dec 2013, 22:59 ] |
Predmet príspevku: | |
mne sa to takto správalo predtým ako sa už ani na sytič nechcel rozbehnúť do otáčok.. a ostal na voľnobehu...a po pokuse pridať rovno skapal.... po rôznych pokusoch v servise priśla na rad rozborka karbecov a deložovanie múch.... keď sa mi to zopakovalo po roku, nechal som sa poučiť od ostatných z muších regiónov a natiahol som pančuśku na hadičku... zatiaľ ok ![]() |
Autor: | jojobulldog [ 04 Dec 2013, 23:34 ] |
Predmet príspevku: | |
Problem je v karburatoroch,, taktiez moze byt voda v palive.jednoznacne to naznacuje ze je nieco pripchate, ptetoze ako nahle pridas ide do motora vzduch bez paliva.preto to skapina, ked das sitic tak ide palivo cez druhy kamalik na karburatore a preto to nezhasi. Toto sa deje povecsine ked motorka dlho stoji..... |
Autor: | Katte [ 05 Dec 2013, 08:20 ] |
Predmet príspevku: | |
jojobulldog píše: Problem je v karburatoroch,, taktiez moze byt voda v palive.jednoznacne to naznacuje ze je nieco pripchate, ptetoze ako nahle pridas ide do motora vzduch bez paliva.preto to skapina, ked das sitic tak ide palivo cez druhy kamalik na karburatore a preto to nezhasi. Toto sa deje povecsine ked motorka dlho stoji.....
No neviem čo sa považuje pod pojmom dlho?... ale je pravda že dlhšie sa na nej nejazdilo cca 2 mesiace. Takže zrejme preskúmať kde to môže byť pripchate. Ono možno na každé 5 pridanie plynu by motorka ostala naštartovaná ale každé 1.2.3.4 pridanie skape ... ok tak budem hľadať ![]() Ďakujem vám... |
Autor: | Mirec [ 05 Dec 2013, 09:24 ] |
Predmet príspevku: | Mirec |
možná trochu z cesty ... nezapomeň,že motor Bulldoga je kus ,,železa",který se hned tak neprohřeje.Nestačí mu dva tři kilometry,aby se prohřál.Jak zaklapneš brzo po vyjetí sytič a hned na to zastavíš na křižovatce,motor Ti bude zdechat ... musíš trochu ,,vrkat" s plynem,aby se udržel v otáčkách ... tím spíš to platí v chladném počasí ... ![]() |
Autor: | Katte [ 05 Dec 2013, 10:19 ] |
Predmet príspevku: | Re: Mirec |
Mirec píše: možná trochu z cesty ... nezapomeň,že motor Bulldoga je kus ,,železa",který se hned tak neprohřeje.Nestačí mu dva tři kilometry,aby se prohřál.Jak zaklapneš brzo po vyjetí sytič a hned na to zastavíš na křižovatce,motor Ti bude zdechat ... musíš trochu ,,vrkat" s plynem,aby se udržel v otáčkách ... tím spíš to platí v chladném počasí ...
![]() Toho som si vedomá že sa bullda dlhšie zohrieva no toto nie je spôsobené slabým zohriatím. ![]() ![]() Ale každopádne ďakujem za radu budem na to myslieť ![]() |
Autor: | GumaJ [ 05 Dec 2013, 14:06 ] |
Predmet príspevku: | |
Též mohu přispět trochou do mlýna, sytič vypínám po rozjezdu a již mnohokráte se mi stalo,že na světlech,třeba po kiláku motor volnoběh držel, ale po přidání pro rychlý odpal z pole position chcípnul... a plechovkáři posměšně troubí... Ještěže mám přilbu,vždy trochu zčervenám... ![]() ![]() |
Autor: | stonemen [ 05 Dec 2013, 18:46 ] |
Predmet príspevku: | |
Za mě taky nečistota v karburátoru... |
Autor: | Ouklend [ 05 Dec 2013, 20:51 ] |
Predmet príspevku: | |
... no. už se to tu řešilo, takže shrnu nejpravděpodobnější příčiny: 1) nečistoty v karburátoru 2) pokud je karburátor rozebrán a pročištěn a dělá to stejně, jako třeba mě, tak u mě to vyřešila výměna gumiček kolem jehel v karburátor. byly steřelé a benzín si tam dělal co chtěl a motorka po přidání plynu zdechala. po této opravě mám už svatý klid ... !!! |
Autor: | cafe-racer [ 06 Dec 2013, 12:51 ] |
Predmet príspevku: | |
Ouklend : díky za tip, gumičky přes zimu určitě vyměním. Dokud se můj Bulldog pořádně neprohřeje, je to naprd. Dvakrát jsem karburátory čistil a skoro se to nezlepšilo. Kde jsi je sháněl ? |
Autor: | Ouklend [ 06 Dec 2013, 13:27 ] |
Predmet príspevku: | |
Cafe: ... já je nesháněl. dal jsem to na vyladění klukovi, co tuní motory krosových motorek na závody, tak jsem si říkal, že by konečně mohl dát do kupy i Bulíka ... no a oproti jiným předchozím taky dal ... ... ohledně gumiček jsem se ho na ně konkrétně ptal, ale říkal, že má takových různých gumiček nakoupených mrtě, ale bližší info mi dát nechtěl ... pokud si vzpomínám ukazoval mi ty staré a byly fakt od toho benzínu už hodně zteřelé, podobně jako jsem měl zteřelé ty gumy na sání karburátorů ... tam to může podle mě taky zlobit ... |
Autor: | jojobulldog [ 07 Dec 2013, 16:56 ] |
Predmet príspevku: | |
Ouklend píše: Cafe: ... já je nesháněl. dal jsem to na vyladění klukovi, co tuní motory krosových motorek na závody, tak jsem si říkal, že by konečně mohl dát do kupy i Bulíka ... no a oproti jiným předchozím taky dal ...
... ohledně gumiček jsem se ho na ně konkrétně ptal, ale říkal, že má takových různých gumiček nakoupených mrtě, ale bližší info mi dát nechtěl ... pokud si vzpomínám ukazoval mi ty staré a byly fakt od toho benzínu už hodně zteřelé, podobně jako jsem měl zteřelé ty gumy na sání karburátorů ... tam to může podle mě taky zlobit ... kolienka na karburatoroch mi robili starosti na XT 600, dobry tip,, ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Piškot [ 09 Dec 2013, 07:21 ] |
Predmet príspevku: | |
U mně taky kolena. Guma holt zpuchří. ![]() ![]() |
Autor: | DUSAN [ 12 Dec 2013, 00:25 ] |
Predmet príspevku: | |
![]() ![]() ![]() Ne ted´ vážně... ![]() Moje "poslední" nemalá investice letos byla - příruby karbce. Pokoušel sem se to před tím "vymáznout" ty malé praskliny červeným tmelem na motory a nakonec mi to stejně nedalo a přišla výměna... A je klid.. Ty rozjezdy bez sytiče mne už taky nesčetně krát vyškolily. Na volnoběh paráda a po přidání plynu nic,pak jen mlask a chcíp ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Mirec [ 12 Dec 2013, 09:48 ] |
Predmet príspevku: | |
DUSAN píše: :idea:
![]() ![]() Hele Dušan,nic si z toho nedělej,piš,jak Ti to přijde pod ruku,od toho tady to vlákno je,néé? ![]() ![]() Dnes je každý zvyklý na vstřikování,nastartuješ a o nic se už nestaráš.S Bulldogem se musí jak se starou Škodovkou,bez sytiče nenastartuješ (nejdřív ještě prošlapat plynový pedál ...),na první křižovatce ti to zdechlo,protože motor nebyl ještě pořádně prohřátý,no a pak se zase zapomínal stahovat ... ![]() |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |