Dívám se do dílenské příručky na sekci "troubleshooting", co všechno může mít za následek špatné startování:
- nedostatek paliva
- zanesený palivový filtr
- zanesené palivové síto
- zanesená odtoková hadička nádrže
- zanesený překlopný ventil
- zanesený přívod vzduchu do nádrže
- zanesená palivová hadice
- zdegradované palivo
ZAPALOVÁNÍ
- nesprávná mezera jiskřiště svíček
- opotřebované elektrody svíček
- nevhodný teplotní rozsah svíček
- vadná čepička na svíčce
- poškozená nebo zkratovaná cívka zapalování
- vadný konektor pro VN kabely
- vadná řídící jednotka zapalování
- vadný snímač otáček
KARBURÁTOR
- zanesená hlavní tryska
- zanesený hlavní vzdušník
- zacpaný přívod vzduchu
- deformovaný plovák
- opotřebovaný jehlový ventil
- špatně zatěsněné sedlo jehlového ventilu
- nesprávně nastavená hladina paliva
- nesprávná hlavní tryska
- zanesená pomocná tryska sytiče (
že by???)
- zanesený vzduchový filtr
- vadná palivová pumpa (slyšíš zpod sedla vrčení po otočení klíčku?)
- vadné relé palivové pumpy
a spousta závad v elektroinstalaci (spínač stojanu, neutrálu.....), závad v mechanice (opotřebení motoru atd.).
Víc pro tebe asi takhle online nelze udělat. Jestli jsi zavrhnul možnost nějak to řešit se servisem, odvez motorku někam na vozejku a nech minimálně vyčistit a seřídit karburátory. Kdyby se ti do toho chtělo v garáži, tak se mi někde na disku povaluje i fotonávod.
Dobrá zpráva - takováhle závada se bude hledat docela dobře, BT je co se vyspělosti motoru týče prehistorickej artefakt
a tak se v tom vyzná každej šťoura.