Autor |
Správa |
amik
|
|

Registrovaný: 16 Sep 2013, 19:32 Príspevky: 752 Bydlisko: Holice
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
Shifter55
|
|
Registrovaný: 27 Máj 2019, 14:14 Príspevky: 11 Bydlisko: Z Prajzské
|
Přátelé zeleného údolí, karburátory vyčištěny, odkaleny, seřízené podtlaky, a stejně se sytičem naskočí na 1 válec a po chvilce se přidá druhý. Máte ještě nějaké doporučení čím to? Svíčky jsem mněnil, jiskru hází při protočení, baterka je sice 2 roky stará ale má startovací proud 210A, a nabitá je, Benzin z benzíny verva 100, při otočení klíčkem čerpadlo vrčí... Kdyby někoho ještě něco napadlo budu vděčný.
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Toto mi dělá motorka po dlouhém stání, takže bych sázel na zpuchřelou gumu někde po cestě. Neřeknu ti kde, a určitě to bude hrozná pitomost... po měsíčním stání přijdu, motorka chytí na 1 válec a teprve po třeba 5 vteřinách se přidá ten druhý. Mimochodem, držíš startér dokud nechytí oba válce, nebo pouštíš jakmile se chytí ten první ?
_________________ '03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice
|
|
|
|
|
Mirek1
|
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
Jo,po dlouhém stání mi to dělá taky...ale už jsem s tim kapku vyjebal  vždycky mě to tak udělá,když startuju na bočáku....jakmile na motorku sednu a je rovně...tak pohoda A ty píšeš,že ti to udělá hned po vychladnutí motorky...což je divny Jen otázka,co mě napadla....když odkalíš karbec...vyteče z každého stejně paliva?
|
|
|
|
|
amik
|
|

Registrovaný: 16 Sep 2013, 19:32 Príspevky: 752 Bydlisko: Holice
|
Mě by spíš zajímalo, jak byly čistěny , jestli byly v ultrazvuku a pořádně zkontrolovaný všechny nekovový části
|
|
|
|
|
ford
|
|
Registrovaný: 12 Apr 2015, 16:46 Príspevky: 164
|
Mirek1 píše: Jo,po dlouhém stání mi to dělá taky...ale už jsem s tim kapku vyjebal  vždycky mě to tak udělá,když startuju na bočáku....jakmile na motorku sednu a je rovně...tak pohoda A ty píšeš,že ti to udělá hned po vychladnutí motorky...což je divny Jen otázka,co mě napadla....když odkalíš karbec...vyteče z každého stejně paliva? herdek mě to dělá taky , na sytič na bočáku cyklus náhodných výbuchů v nekerým válcu , dyž na to hépnu a srovnám psíka , tak to točí otáčky jak supersport. ale co s tym , no , letos zasej néni čas , byl sem enom jednů vyjétý , sice leju VIFa , ale ten néni všemocný 
|
|
|
|
|
Shifter55
|
|
Registrovaný: 27 Máj 2019, 14:14 Príspevky: 11 Bydlisko: Z Prajzské
|
Tak opraveno, zajel jsem s tím do servisu, sdělil co to dělá, co to nedělá, co to má dělat. Říkali že to do týdne pojede, za 4 dny telefón a hotovo. Karbanátky vyčistené, seřízená bohatost směsi, + drobná oprava zadní brzdy. Přijedu, plný sytič, start... Pánové... Musím konstatovat, šepot květin  Bez podezřelých zvuků, po 10km start bez sytiče také naprosto v pořádku. Jo a pro jistotu aplikovaná anti-mušková silónka 
|
|
|
|
|
amik
|
|

Registrovaný: 16 Sep 2013, 19:32 Príspevky: 752 Bydlisko: Holice
|
No vidíš, však jsem to říkal  
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Potvrzuju : není číštění karburátorů jako číštění karburátorů. Když mi montovali dynojet, vzali je all-inclusive a ten motor šlapal i na volnoběh docela jinak než předtím. I tak primitivní motorka jako Bulldog si čas od času zaslouží kvalitní péči odborníků.
_________________ '03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice
|
|
|
|
|
Felix
|
|

Registrovaný: 25 Sep 2009, 09:46 Príspevky: 337 Bydlisko: Krnov
|
cafe-racer píše: Potvrzuju : není číštění karburátorů jako číštění karburátorů. Když mi montovali dynojet, vzali je all-inclusive a ten motor šlapal i na volnoběh docela jinak než předtím. I tak primitivní motorka jako Bulldog si čas od času zaslouží kvalitní péči odborníků. ...moje zkušenost - pokud každou 3-4tou nádrž natankuješ 100 oktanovou Vervu od Benziny (a taky ji celou vyjedeš bez dotankování Naturalem), můžeš atrakce s čištěním karburátorů vynechat. A podpalování ventilů v důsledku delšího hoření směsi kvůli nízké kompresi se nebojím. Jednak netankuju Vervu pořád a taky mi už více mechaniků nezávisle na sobě potvrdilo, že to může nastat jen při ježdění jen na 100 okt. benzín a dlouhodobé extrémní zátěži. Karbce jsem čistil jen při koupi moto - ve 20tis. km. Teď mám skoro 60tis. km a mechanik mi při prohlídce karbců řekl, že není co čistit - a motor šlape jako hodinky. 
|
|
|
|
|
amik
|
|

Registrovaný: 16 Sep 2013, 19:32 Príspevky: 752 Bydlisko: Holice
|
|
|
|
|
Mirec
|
|
Registrovaný: 06 Sep 2010, 20:34 Príspevky: 637 Bydlisko: Šumperk
|
Sám tak jednou za rok použiju aditivum na číštění sací cesty (vyjde asi na tři nádrže) a mám taky pokoj 
|
|
|
|
|
|