Autor |
Správa |
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 21 Máj 2013, 23:10 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
stonemane máš pravdu,
ale vlastně k tomu nikdo dodnes řešení nenavrhnul .
Takže doporučované nastavení podle manuálu je základní/startovací
a každý motor potřebuje trochu něco jinýho.
Já jsem si mírně zvýšil bohatost na volnoběh
a pak se dají nastavit nižší volnoběžné otáčky.
Sekundární efekty :
sytič se dá dřív stáhnout, motor líp táhne v nízkých otáčkách
a většinou se sníží trochu i spotřeba.
R.
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
kiwiBT
|
|

Registrovaný: 12 Máj 2017, 19:24 Príspevky: 4 Bydlisko: Opava
|
Dobrý den, měl bych na zdejší majstry, dotaz. Pořídil jsem si bulíka mám ho cca měsíc takže se seznamuji. Najel jsem zatím asi 250km, převážně po městě, dnes když jsem coural v zácpách, mi zůstal viset volnoběh na 1500ot/min. I když jsem zhasl motor a znova natočil zase to skočilo na 1500, nic příjemného na řazení jedničky. Po příjezdu domů jsem asi po hodině zkusil motor startnout a otáčky byly v pohodě 1000. Nevíte někdo na co se podívat, nezůstalo viset nějaké čidlo, klapka, atd? Díky za rady
|
|
|
|
|
amik
|
|

Registrovaný: 16 Sep 2013, 19:32 Príspevky: 752 Bydlisko: Holice
|
Pokud jsi vypnul sytič  tak bych závadu prvotně hledal na cestě plynového lanka a heftu, jestli se pořádně vrací / a propo, nemáš vyhřívané a nebo tuning" hefty
|
|
|
|
|
kiwiBT
|
|

Registrovaný: 12 Máj 2017, 19:24 Príspevky: 4 Bydlisko: Opava
|
Sytič je vypnutý  Dnes opět projížďka a po zahřátí asi 5km, zase otáčky na 1500, sem tam držely i trochu výš tak 1700. Lankem to není, protože po vychladnutí, volnoběh drží krásně 1000. Vyhřívané hefty nemám, jsou origo. Jsem z toho, jelen jelenovič 
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Omrkni zda máš pořádně dotažené karburátory a ty gumové průchodky u airboxu a válců.... přisávání falešného vzduchu způsobuje chudší směs a hlavně na volnoběh to takhle může pozlobit.
_________________ '03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice
|
|
|
|
|
kiwiBT
|
|

Registrovaný: 12 Máj 2017, 19:24 Príspevky: 4 Bydlisko: Opava
|
Tak kontrola, utažení karbeců a průchodek OK. Ale další poznatek, startnul jsem to v dílně, nechal zahřát a otáčky drží, při tůrování pořád v pohodě 1000ot. Jakmile se projedu jen třeba 100 metrů zase visí na 1500, kuwa... A ještě něco zadní válec je o mnoho chladněší, na předním neudžím ruku na zadním jo. Máte někdo nápad?  Děkuji
|
|
|
|
|
Mirec
|
|
Registrovaný: 06 Sep 2010, 20:34 Príspevky: 637 Bydlisko: Šumperk
|
|
|
|
|
kiwiBT
|
|

Registrovaný: 12 Máj 2017, 19:24 Príspevky: 4 Bydlisko: Opava
|
[quote="Mirec"]:D  Záleží,jak na ty válce chytáš.Přední má na pravé straně komoru pro rozvodový řetěz,je zde tudíž chladnější,na zadním chytáš vpravo na spalovací prostor - je teplejší,vlevo je to zase naopak ...  [/quote Přesně, máš recht  Zrovna jsem chtěl napsat, že jsem mamlas a neuvědomil jsem si to. Dnes jsem na to taky došel  A udělal jsem jednu věc, šroubem na volnoběh jsem přidal otáčky co šly a potom snížil, no a po zkušební jízdě je všechno OK volnoběh drží krasně 1000ot. Tak jestli tam byl nějaký bordel který se uvolnil, nevím?. Každopádně nechám karburátory vyčistit. Díky kluci
|
|
|
|
|
|