tak dneskaj sem dělal synchro na karbecách,už chodijů krásně stejně,ale ...
podle manuálu by měli mět cca 32.2 - 33.6 kPa , já z nich ale dostanu max 22 kPa.
karbec byl lóni na vyčištění a jezdil relativně v pohodě.
poslední dobů mu strašně dlůho trvalo než se normálně rozjel.
netahl,cukal,moselo se pomalý na plyn. po 15 minutách jízdy už šlapal v pohodě.
má cenu si s tým pohrát,nebo nechat tak?
co se dá nastavit kromě šrůbku na synchro?
nevím jak to přeložit,ale podle manuálu pilot screew,má mět 3 otáčky základní nastavení ? dyž sem s tym hýbal,přestal pálit do výfuků a měl nádherný volnoběh.
ale spíš mě trápí co s tym podtlakem ?!
a eště jeden špek,na sytič na stojanu v pohodě,ale jak ho dám do vodorovnej pozice,začnů padat otáčky a kucká
jo a do servisu nechcu,je potřeba na to dojít sám a pohrát se

další poznatek,už ani neštěkne,ale luxusně si střelí do výfuku
po těžkým boji rozebraný,složený,seřízený a jede jak gula
kontrolní otázka: jak dlůho necháte bulldu šlapat na sytič,než vyjedete ?
díky