Autor |
Správa |
Zeeuss
|
 |
Predmet príspevku: Řazení ... | Napísal: 15 Jún 2014, 20:06 |
|
Registrovaný: 15 Jan 2014, 20:34 Príspevky: 20
|
Ahoj chlapáci, jaké máte pocity s řazení na Bulldokovi ??? Pozoruji menší nedostatek při řazení z 3 na 4, pokud jí řadím v menších otáčkách tak jako by si brkla o zub, jinak všechny kvalty OK. Když jí řadím z 3 na 4 okolo 5000 ot. tak tam spadne jak prd, a nebo to z 3 na 4 nesmím řadit ve velkém tahu, spíš v pohodovce a nebo pomáhá z 3 na 4 opravdu rýchlá reakce spojka-zařazení a taky OK. Převodovka nemá moc ráda rychlé podřazování, stačí vymáčknout spojku a bez meziplynu hned co opadnou otáčky tak podřadí nádherně, při rychlejším podřazování se to Bulldovi z 5 na 4 moc nezamlouvá ... Je to normální jev u této převodovky ??? Chovám se k motorce slušně tak nevím no 
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
miki
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 15 Jún 2014, 20:47 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 20:00 Príspevky: 1058 Bydlisko: Uničov
|
čím víc si stím řazením hraji ,tím horší výsledek.....pokud dobře uberu plyn (rychle) tak to tam padá jak němci do zákopů......a je jedno co 
_________________ Se stářím by měl přijít rozum,někdy však přichází stáří samo...
|
|
|
|
|
Felix
|
|

Registrovaný: 25 Sep 2009, 09:46 Príspevky: 337 Bydlisko: Krnov
|
Zeeuss píše: Ahoj chlapáci, jaké máte pocity s řazení na Bulldokovi ??? Pozoruji menší nedostatek při řazení z 3 na 4, pokud jí řadím v menších otáčkách tak jako by si brkla o zub, jinak všechny kvalty OK. Když jí řadím z 3 na 4 okolo 5000 ot. tak tam spadne jak prd, a nebo to z 3 na 4 nesmím řadit ve velkém tahu, spíš v pohodovce a nebo pomáhá z 3 na 4 opravdu rýchlá reakce spojka-zařazení a taky OK. Převodovka nemá moc ráda rychlé podřazování, stačí vymáčknout spojku a bez meziplynu hned co opadnou otáčky tak podřadí nádherně, při rychlejším podřazování se to Bulldovi z 5 na 4 moc nezamlouvá ... Je to normální jev u této převodovky ??? Chovám se k motorce slušně tak nevím no 
Můžeš být v klidu, tohle je u této převodovky normální. Někdy mi to při při přeřazení z 3. na 4. v nižších otáčkách taky brnkne. Chce to buď víc vytočit trojku, nebo víc důrazu na řadičku (ne hovadsky). Na Drag Staru (stejný motor), kde jsem nahoru řadil patou (kolébková řadička), se mi to nestávalo. Možná to bylo i tím, že byl trochu jinak zpřevodovaný (?). Dolů řadím s "meziplynem" a kvalty tam kloužou jak do hovna. Řadil jsem tak už na Drakovi a předtím na Reverce a povrdil jsem si, že vrknutí plynem při vymáčklé spojce při podřazování těmto "véčkům" svědčí. 
|
|
|
|
|
miki
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 15 Jún 2014, 22:00 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 20:00 Príspevky: 1058 Bydlisko: Uničov
|
jo Felix si stou odpovědí vyhrál a má pravdu že s meziplynem " jako do hovna...." 
_________________ Se stářím by měl přijít rozum,někdy však přichází stáří samo...
|
|
|
|
|
Zeeuss
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 16 Jún 2014, 04:05 |
|
Registrovaný: 15 Jan 2014, 20:34 Príspevky: 20
|
Díky za vaše reakce , je pravda že dokud jsem nad tím nelaboroval tak jsem taky jezdil  Šlo mi jen o to jestli není něco špatně a zjistil jsem že chyba je mezi sedlem a řadičkou  Díky moc 
|
|
|
|
|
Zeeuss
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 16 Jún 2014, 04:08 |
|
Registrovaný: 15 Jan 2014, 20:34 Príspevky: 20
|
|
|
|
|
Felix
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 16 Jún 2014, 11:45 |
|

Registrovaný: 25 Sep 2009, 09:46 Príspevky: 337 Bydlisko: Krnov
|
Zeeuss píše:
...ty výfuky jsou origo Akrapy? Pokud mě paměť neklame, tak jsem je naživo na Bulldovi ještě neviděl. A hlavně neslyšel!! 
|
|
|
|
|
Zeeuss
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 16 Jún 2014, 19:23 |
|
Registrovaný: 15 Jan 2014, 20:34 Príspevky: 20
|
Ahoj, výfuky jsem si realizoval sám, koncovky kupované a svody jsem si dělal sám. No bez tlumivek je to hustý  něco jako bez výfuků ale s tlumivkama to je jen o něco hezčí než origo  Musím to dát ještě vyladit do Yamaha servisu na brzdu abych si byl jistej že tam toho teče přesně tolik co má... Nechám to odladit na tlumivky, šlo mi o vzhled oproti origo výfukům, na delší trasy ten řev není zrovna příjemný 
|
|
|
|
|
|