Zdar vsem ve spolek.
Od 17ti jsem zacal jezdit na moto, tehda pred 10ti roky to byla CZ 175 a s tou jsem objel tak nejak pulku CR
Pak jsem mel 5let pauzu, cestovani, prace v zahranici a pred dvema rokama si poridl GPZ500 od kawy ale to me nesedlo tak pred rokem Shadowku 600 a to sice dobre ale ne na delsi trasy a take to nebylo ono a kamarad prodal FZ6tku a sel do bulldoga. Tak jsem si rekl, ze rok pojezdim na Shadowce a pockam na jeho reference a uvidi se protoze ta kombinace velky dvouvalec vzduchac a kardan no to je proste neodolatelna vec

Pak jeste byla v planu guzzina griso ale to je kapku jinde, cenove i jinak. A protoze hodnoceni dopadlo velmi kladne tak letos na jare Shadowka sla do sveta a prisel Bulldocek
Po prvni sezone (cca 7tis km) musim rict, ze spokojenost maximalni. Clovek muze jet 200km a sesednout bez velkych utrap cestovnich bolesti zad, nohou, rukou apod. jako u jinych stroju, proste si da kafe a muze jet v klidu dalsich 200km dal. Je to perfektni moto, kde clovek to "zijici dvouvalcove srdce" porad citi a presne to, co jsem hledal

Je fakt, ze na sportovni vykony to neni ale pokud to clovek nehleda a jezdi nejen proto, ze musi byt z bodu A v bode B rychlosti blesku ale rad si vychutna cestu a okoli ale nekde i obcas zabere, proklouzne si par zatacek a jede si svuj standard 100-120 tak na to je to paradni stroj.
Ted ji ceka posezoni servis a s nim spojena vymena-oprava volnobezky (dal jsem info do vlakna) a pak bych rad ten zadni podblatnicek (nejlepsi provedeni se me libil ten z madarska co tu jeden kolega ma) a mozna riditka jine, kamarad je ma a ty originaly jsou dost uzke a manipulace na miste nebo pri pomale jizde neni uplne to prave. Jinak je to v podstate seriovka bez uprav, jen ma ladene vyfuky s homologaci takze je mozno i vylet za hranice s nima

A jeste oproti fotkam pribyl merak na teplotu oleje ale to neni zadna nutnost, spise byly nejake penize navic a proste jsem ho tam chtel no (stal 600kc).
Co napsat jeste? Snad ze je to opravdu verny pesan, proste pan Bulldog
