Autor |
Správa |
Zdenek Marciniszyn
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 24 Sep 2011, 11:49 |
|
Registrovaný: 27 Sep 2008, 21:14 Príspevky: 628
|
Včera jsem Diavela přivezl z Brna. Stačily tak 2 km z prodejny k Pisáreckému tunelu, abych si na něj zvykl, pak už to byla úžasná pohoda. Perfektní posaz - nechal jsem si vyměnit sedlo za vyšší o 4 cm. Dnes jsem zatím natočil dalších 150 km, abych ojel gumy a rozchodil trochu tužší řazení. Zatím můžu potvrdit,co už tady bylo napsáno - ta motorka je fantazie. Tah motoru je úžasný, a to v záběhu nesmím překročit 6 000 ot. Držení stopy super. O zvuku jsem se již zmínil - nemá konkurenci. Jediný problém je úložný prostor - nikde nic,vše se musí dát do kapes včetně bezkontaktního klíče. Pod sedlem se vleze akorát nářadí. Dá se přikoupit sada takových minikabelek za 7 litrů - tak na mobil a cigára,to si radši odpustím. Pořídím si stojan na zimu, malé plexi a polepy na nádrž,škoda ji poškrábat.
Zítra sedá na Diavela moje žena, já beru mého starého dobrého hafušu - dnes dostal po 6 letech novou baterii.

|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
Jirka78
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 24 Sep 2011, 17:23 |
|

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27 Príspevky: 323 Bydlisko: Třebíč
|
moto je fakt pěkný, ale ženě bych ho už nedával. vlastně dal, ale jezdil bych na něm jen já. Jak je to s těžištěm (výš/níž) při jízdě zatáčkama v porovnání s Buldem?
|
|
|
|
|
Zdenek Marciniszyn
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 24 Sep 2011, 17:33 |
|
Registrovaný: 27 Sep 2008, 21:14 Príspevky: 628
|
Těžiště je ve srovnání s BT podstatně níž, baterka je dole před motorem v krytu. Nádrž je schovaná pod airboxem. Celkově je Diavel výrazně stabilnější, nižší těžiště pomáhá hladkému projíždění zatáček, korekcí netřeba 
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 24 Sep 2011, 21:21 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Zdenek Marciniszyn píše: Těžiště je ve srovnání s BT podstatně níž, baterka je dole před motorem v krytu. Nádrž je schovaná pod airboxem. Celkově je Diavel výrazně stabilnější, nižší těžiště pomáhá hladkému projíždění zatáček, korekcí netřeba 
No tak to vám gratuluju/závidím,
dostal jsem sice kulantní nabídku z Ducati Czech na odkup testovacího stroje,
ale i tak si radost neudělám a žena mi ho nekoupí
Nicméně dcerunka si udělala řidičák a protože je to hodné dítě,
tak jsem jí koupil Súzu 650S v britské verzi s celokapotáží ve 25kW.
Od původního majitele jsem jí protáhl přes 200km domů
a je to "lehkonohý mazel", který lehce jede 210 a ovládá se jak horský kolo  .
Proti Bulíkovi jde líp do zatáček, jen ty měkké brzdy a pérování jsou drobné vady na kráse.
R.
|
|
|
|
|
Ouklend
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 25 Sep 2011, 08:26 |
|

moderátor
Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05 Príspevky: 1957 Bydlisko: Olomouc a okolí
|
|
|
|
|
Ouklend
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 25 Sep 2011, 08:29 |
|

moderátor
Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05 Príspevky: 1957 Bydlisko: Olomouc a okolí
|
break13 píše: dostal jsem sice kulantní nabídku z Ducati Czech na odkup testovacího stroje, ale i tak si radost neudělám a žena mi ho nekoupí  ... R.
Breaku, co je to kulantní nabídka ? Můžeš blíže specifikovat ? Pokud nechceš veřejně, tak mi napiš SZ. Celkem mě to zajímá ... Díky.
|
|
|
|
|
Zdenek Marciniszyn
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 25 Sep 2011, 10:07 |
|
Registrovaný: 27 Sep 2008, 21:14 Príspevky: 628
|
To Ouklend :¨
Ahoj Radku,
jak už jsem tady na fóru párkrát napsal, Ducati je moje srdeční záležitost (tak jak Bulldog) a Diavel obzvlášť. Po prvních jízdách je to ještě horší. Hlavně ale hodlám na něm naučit jezdit moji ženu. Při sníženém výkonu a DTC stáhnutém na minimum to pro ni jistě bude prima poježdění, je totiž super ovladatelná, brzdy se dají ovládat jedním prstem a hlavně je tu ABS.
Mila dneska najela prvních 100 km, kromě menších problémů při zatáčení vše OK. ER5 už je zapomenuta 
|
|
|
|
|
Jirka78
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 25 Sep 2011, 18:58 |
|

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27 Príspevky: 323 Bydlisko: Třebíč
|
break13 píše: No tak to vám gratuluju/závidím, dostal jsem sice kulantní nabídku z Ducati Czech na odkup testovacího stroje, ale i tak si radost neudělám a žena mi ho nekoupí Nicméně dcerunka si udělala řidičák a protože je to hodné dítě, tak jsem jí koupil Súzu 650S v britské verzi s celokapotáží ve 25kW. Od původního majitele jsem jí protáhl přes 200km domů a je to "lehkonohý mazel", který lehce jede 210 a ovládá se jak horský kolo  . Proti Bulíkovi jde líp do zatáček, jen ty měkké brzdy a pérování jsou drobné vady na kráse. R.
SV 650 N mám v garáži jako druhé moto (koupil jsem bráchovi na tuto sezonu aby mohl jezdit se mnou = za málo peněz hodně muziky) a v porovnáním s Buldem je to svižnější a lehčí a do zatáček pohoda, bez jediné závady a vše šlape jak má a přesto jde z domu a Bulda zůstává
jediná nevýhoda je, že na SV po delší jízdě bolí prdel, sedí se tam jak na prkně, zlatej Bulda
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 26 Sep 2011, 22:24 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Přesně jak píšeš,
prdel trochu bolí,ale mám plán koupit náhradní sedlo a trochu ho vytunit.
Já jsem koupil "S" a to je jiná píseň než cruiser Bulík,
pokud zapadne do sestavy, tak ho budu prohánět často i sám
a počítám i s přestavbou podvozku třeba na Hyperpro.
R.
|
|
|
|
|
svela
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 27 Sep 2011, 20:43 |
|

Registrovaný: 29 Sep 2010, 19:24 Príspevky: 109 Bydlisko: Považská Bystrica
|
No vedel by som si predstaviť po nedelňajšom výlete aj XT1200Z super tenéré. Predsa z Bulldogom zísť z dobrej cesty je trápenie. Má to však jeden háčik, alebo presnejšie asi 15000 háčikov. Budem sa musieť uskromniť a ako hovoríte Bulldog vydrží 100 000km tak to mám tak ešte na desať rokov ešte času dosť. teraz mám 20 000km. No a to budem mať vek, kedy už berú vodičáky skoro kazdému automaticky. Pekne si obstarám palicu a budem pokukovať po peknom drevenom spacáku 
_________________ Život letí ako rýchlik, len rozum za ním nestíha.
|
|
|
|
|
Mirek1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 27 Sep 2011, 21:44 |
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
Ouklende,taky jsem ho už v Olmiku spatřil

|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 28 Sep 2011, 07:53 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Ouklend píše: Breaku, co je to kulantní nabídka ? Můžeš blíže specifikovat ? Pokud nechceš veřejně, tak mi napiš SZ. Celkem mě to zajímá ... Díky.
No poslední nabídka byla 339kCZK za toho černýho, co se objevoval v testech
15000km s plnou zárukou a čistým techničákem.
R.
|
|
|
|
|
Zdenek Marciniszyn
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 28 Sep 2011, 08:23 |
|
Registrovaný: 27 Sep 2008, 21:14 Príspevky: 628
|
Mě nabízeli něco podobného, černého za stejnou cenu s 10000 km. Bylo na něm vidět,že jezdil na okruhu, gumy byly po okraj sedřené na plátno. Tak jsem poděkoval a podle své zásady jsem vzal funglovku-u ní si za všechno můžu sám, ten cenový rozdíl mi za to nestál 
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 28 Sep 2011, 08:51 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Zdenek Marciniszyn píše: Mě nabízeli něco podobného, černého za stejnou cenu s 10000 km. Bylo na něm vidět,že jezdil na okruhu, gumy byly po okraj sedřené na plátno. Tak jsem poděkoval a podle své zásady jsem vzal funglovku-u ní si za všechno můžu sám, ten cenový rozdíl mi za to nestál 
No tak tenhle je ježděnej jen po silnici a většinou zkušenejma pilotama,
nový gumy a prakticky ve stavu 1A,
ale ta cena je moc vysoká, předpokládal jsem pod 300k.
No stejně to nakonec vyřešilo to SV pro dceru,
na tom se dá taky dost vyřádit
Koupil sis kněmu to vyšší sedlo, na tvojí postavu je to myslím nutnost.
Cenově to je překvapivě velmi příznivé- cca 4000CZK
R.
|
|
|
|
|
Zdenek Marciniszyn
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 02 Okt 2011, 17:10 |
|
Registrovaný: 27 Sep 2008, 21:14 Príspevky: 628
|
Dnes jsme zas byli s Milou na výletě ve sestavě BT+DD - v Rakousku, protože u nás ty cesty stojí čím dál víc za ho.no, a taky se tam nevyskytují magoři s hrbem na zádech, co si pletou veřejnou silnici s Vývrtkou v Laguna Seca. Moje žena začíná mít Diavela už pěkně v ruce, ještě trochu vypilovat jízdu v pomalých zatáčkách,na rovině už chudák hafuša přestává stačit  V úterý jedu do Brna na kontrolu a výměnu oleje, pak už se budeme pomalu chystat na zimu  nebo taky ne-podle počasí.
|
|
|
|
|
|